کد خبر : 47540
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 14:50

اجرای تعزیه در شهرستان فلاورجان ممنوع شد

اجرای تعزیه در شهرستان فلاورجان ممنوع شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان گفت: بنا به مصوبه ستاد کرونا و به جهت پیشگیری از ویروس کرونا، ایام محرم امسال برنامه های تعزیه خوانی در شهرستان برگزار نمی شوند.

نوید توکلی  روز شنبه در گفتگو با نیوز فلاورجان ،اظهار داشت:شهرستان فلاورجان با داشتن ۶۱گروه تعزیه‌خوانی رتبه اول در گروه‌های شبیه‌خوان را در استان اصفهان دارد .
وی ادامه داد:با توجه به شیوع نگران کننده  کرونا و وضعیت قرمز شهرستان فلاورجان و  نظر ستاد مقابله با کرونا  در جهت پیشگیری و سلامت مردم ،برگزاری هرگونه نمایش خیابانی، شبیه خوانی و تعزیه را به دلیل ایجاد تجمع ممنوع اعلام شده است.

وی درادامه افزود:جلسه نوجیه وساماندهی سرپرستان  و بانیان تعزیه با حضور فرماندار و امام جمعه و دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه وریاست شبکه بهداشت و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد .و محدودیت های پیش رو به لحاظ وجود بیماری کرونا به آنها اطلاع رسانی  شد.

وی تاکید کرد: در صورت  کاهش و تغییر وضعیت کرونا درفلاورجان ، اجرای مراسم منوط به مجوز و  موافقت  از  فرمانداری ، مرکز بهداشت و ستاد مقابله با کرونا شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان اظهار امیدواری کرد با تغییر شرایط بتوان درماههای پیش رو نسبت به برگزاری مراسمات  سوگواره تعزیه در شهرستان اقدام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc