کد خبر : 47566
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 22:07

برنامه‌های روز بسیج اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان

برنامه‌های روز بسیج اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان

جواد کاظم زاده ، مهم‌ترین برنامه‌های روز چهارم شهریورماه که به روز بسیج اصناف و بازاریان نامگذاری شده را تشریح کرد

به گزارش نیوز فلاورجان ،جواد کاظم زاده ، فرمانده بسیج اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان با اشاره به فرا رسیدن روز بسیج اصناف اظهار کرد: چهارم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی عراقی، با عنوان روز بسیج اصناف و بازاریان کشور نامگذاری و به همین مناسبت برنامه‌هایی در سطح شهرستان اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به موقعیت و پتانسیل شهر قهدریجان و نظر به استقبال کسبه و بازاریان این بخش لازم دانستیم که یک پایگاه مقاومت بسیج با نام شهدای قهدریجان ویژه اصناف این بخش ایجاد کنیم تا بازاریان دسترسی راحت تری به بسیج داشته باشند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فلاورجان ادامه داد: ملاقات و تجلیل از کاسبان امین و انقلابی،
برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان با عنوان وقت عاشقی نیز از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج اصناف خواهد بود.
کاظم زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۷ شهید اصناف شهرستان فلاورجان یاد آورشد: با همت خیرین، کسبه،اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مخصوصا پایگاه اتحادیه املاک و خودرو بالغ بر ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در غالب طرح یک کاسب یک دانش آموز تهیه و میان دانش اموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت : شهید مهدی عراق در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۵۸ توسط گروهک منحرف فرقان در یکی از خیابان‌های تهران به همراه فرزند نوزده ساله خود به نام حسام‌الدین هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید و این دو شهید بزرگوار از جمله ۱۷ هزار شهید ترور در ایران هستند که به خیل عظیم شهدای ترور پیوستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc