کد خبر : 47652
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 14:30

ورود۸هزار دانش آموز به مدارس بخش پیربکران

ورود۸هزار دانش آموز به مدارس بخش پیربکران

در نخستین روز سال تحصیلی جدید، با نواخته شدن زنگ شکوفه ها ، ۷۸۰دانش آموز کلاس اولی در آموزش و پرورش منطقه پیربکران راهی مدرسه شدند.

آیین نمادین بازگشایی مدارس بخش پیربکران شهرستان فلاورجان  با حضور بخشدار پیربکران  ،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران  و جمعی از مسوولان برگزار شد.
عبدالرضا بکرانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران  در گفتگو با نیوز فلاورجان عنوان کرد : امروز به طور رسمی هشت هزار دانش آموز در۷۹مدرسه با حضور۷۹۰ نفر  از فرهنگیان مشغول تحصیل شدند.
وی افزود:تعداد بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز در ۳۹ مدرسه در مقطع ابتدایی اول ودوم  در بخش پیربکران مشغول به تحصیل هستند

وی ادامه داد:۱۹۰۰دانش آموز در ۲۳ مدزسه در مقطع متوسطه اول و۱۸۰۰ دانش آموز در ۱۴ مدزسه در مقطع متوسطه دوم سال تحصیلی جدید را جشن می گیرند

بکرانی درادامه بابیان این که پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامت دانش‌آموزان در مدارس  اعمال می‌شود  و حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان خط قرمز آموزش و پرورش است  :اصل آموزش حضوری برای ما اولویت است و  آموزش مجازی برای مدارسی است که با تراکم بالا روبرو هستند و مرجع تشخیص زمان های حضور در مدرسه و مجازی بودن  شورای مدرسه است

گفتنی است آیین نمادین بازگشایی در مدرسه سید مرتضی در بخش پیربکران با حضور دانش آموزان در صفوف فاصله دار و با زدن ماسک و برخی نیز با پوشش دستکش برگزار شد .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc