کد خبر : 47679
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 14:58

۱۳سند جدید در فلاورجان به نام اوقاف صادر شد

۱۳سند جدید در فلاورجان به نام اوقاف صادر شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سند ۱۳ موقوفه در شهرستان فلاورجان به نام اوقاف صادر شد.

به گزارش نیوز فلاورجان ، احمد آزادگی در خصوص دریافت اسناد مالکیتی برای اوقاف و امور خیریه در شهرستان فلاورجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ سند در این شهرستان ثبت شده است که البته ۱۳ سند در حوزه فلاورجان و چهار سند نیز برای ناحیه یک اوقاف اصفهان به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه مساحت هشت هزار و ۸۷۰ متر مساحت این اسناد ثبت شده است، ادامه داد: ارزش ریالی این موقوفات ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان اضافه کرد: همچنین ۱۰ پرونده نیز از طریق قانون الحاق با همکاری بنیاد مسکن برای ثبت سند در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: ۶۰ پرونده نیز برای دریافت سند در دستور کار است که به زودی پرونده آن نیز تکمیل خواهد شد.
آزادگی در خصوص پرونده‌های حقوقی اوقاف و امور خیریه فلاورجان نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳ پرونده در جریان در محاکم قضایی داریم و از ابتدای سال جاری نیز حکم چهار پرونده به نام اداره اوقاف و امور خیریه سند خورده است.
وی اضافه کرد: از پرونده‌‌های مطرح شده در مراجع حقوقی یک مورد مربوط به شهرداری و مابقی اشخاص حقیقی هستند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان گفت: در این زمینه موقوفه “کربلایی حسن زفره” بُعد ملی دارد و مابقی موقوفات ارزش ریالی چندانی ندارد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک مورد وقف جدید در فلاورجان به ثبت رسیده است، ادامه داد: وقف یک باب منزل مسکونی ۲۳۴ متری در روستای کافشان برای راه‌ندازی حسینیه و گسترش فرهنگ، قرآن و معارف اسلامی در این روستا تنها وقف این شهرستان در سال جاری بوده است.
آزادگی گفت: ارزش ریالی تنها وقف جدید این شهرستان ۱۱۷ میلیون تومان برآورد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc