کد خبر : 47821
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 17:14

تکمیل ظرفیت بیمارستان شفا /دومین بیمارستان در فلاورجان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت/ابتلای ۱۴دانش آموز به کرونا/مرحله اول توزیع واکسن آنفولانزا برای مادران باردار

تکمیل ظرفیت بیمارستان شفا /دومین بیمارستان در فلاورجان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت/ابتلای ۱۴دانش آموز به کرونا/مرحله اول توزیع واکسن آنفولانزا برای مادران باردار

دکتر بهرامی کیا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان گفت: عدم رعایت و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان فلاورجان را بدنبال داشت که ظرفیت بیمارستان شفا کلیشاد پاسخگوی مراجعه کنندگان را نخواهد داشت به همین دلیل بخشی از بیمارستان امام خمینی فلاورجان به عنوان دومین بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

به گزارش نیوز فلاورجان   دکتر بهرامی کیا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان  در گفتگو با نیوز فلاورجان عنوان کرد : در روزهای اخیر افزایش  تشدید تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های شهرستان  را داشتیم به طوری که هم اکنون تقریبا تخت‌های اختصاص‌یافته به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شفا کلیشاد  فراتر از ظرفیت بیمارستان است .

وی در ادامه عنوان کرد : افزایش شمار مبتلایان به کرونا موجب شد تا بیش از ۹۲ تخت در بیمارستان‌ شفا  تکمیل شود و به طوری که ظرفیت استاندار بیمارستان شفا تعداد ۷۲ تخت است که در این مورد با بحران پذیرش بیماران جدید روبه‌رو شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه  کادر درمانی نزدیک به هشت ماه است بدون استراحت در حال خدمت رسانی هستند و بسیار خسته شده اند، افزود  :برهمین اساس  بخشی از بیمارستان امام خمینی فلاورجان به عنوان دومین بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت. که تعداد ۱۶ بیمار کرونایی  به بیمارستان امام انتقال پیدا کردند .

دکتر بهرامی کیا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان  در ادامه از شناسایی ۱۴ دانش‌آموز مبتلا به کرونا در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت: این افراد هم‌اکنون در حال طی دوره درمان خود هستند.

وی ادامه داد: شهروندان در سراسر شهرستان  می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از طریق شماره تلفن‌ ۱۹۰ شکایات مربوط به این سامانه اطلاع دهند که پس از ثبت شکایت، بازرسان  به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان در ادامه افزود : واکسن آنفولانزا برای گروه‌های پرخطر و آسیب‌پذیر در چند مرحله توزیع می‌شود و در مرحله اول مادران باردار گروه هدف تزریق واکسن آنفولانزا هستند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc