کد خبر : 479
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 8:50

در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، شهرضا، دهاقان، تیران و کرون و مبارکه ۳۳ هزار و ۳۵۰ تن انواع گوجه فرنگی تولید می کنند.

در شهرستان های اصفهان، فلاورجان،  شهرضا، دهاقان، تیران و کرون و مبارکه ۳۳ هزار و ۳۵۰ تن انواع گوجه فرنگی تولید می کنند.

در شهرستان های اصفهان، فلاورجان،  شهرضا، دهاقان، تیران و کرون و مبارکه است ۳۳ هزار و ۳۵۰ تن انواع گوجه فرنگی تولید می کنند. مبارزه بیولوژیکی در گلخانه های تولید گوجه فرنگی استان امسال سبب کاهش ۸۵ درصدی خسارت آفات به این محصول شد.کارشناس مسئول کنترل بیولوژیک سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال در

در شهرستان های اصفهان، فلاورجان،  شهرضا، دهاقان، تیران و کرون و مبارکه است ۳۳ هزار و ۳۵۰ تن انواع گوجه فرنگی تولید می کنند.

مبارزه بیولوژیکی در گلخانه های تولید گوجه فرنگی استان امسال سبب کاهش ۸۵ درصدی خسارت آفات به این محصول شد.
کارشناس مسئول کنترل بیولوژیک سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال در ۵۰۰ هکتار از گلخانه های استان مبارزه با آفات مهم گوجه فرنگی انجام شدکه از خسارت ۱۰۰ درصدی آفت پروانه مینوزگوجه فرنگی در برخی مناطق و ۷۰درصدی پروانه هیلوتیس در مزارع این استان جلوگیری شد.
آقای نصیری با بیان اینکه با توزیع ۲ هزار عدد تله های نوری و فرمونی در گلخانه ها، این آفتها شناسایی و تعیین زمان مبارزه با آفت ها مشخص شد افزود: در مبارزه بیولوژیک و آی پی ام امسال ۱۵ هزار تن گوجه فرنگی سالم در استان اصفهان تولید شد.
وی همچنین حذف سموم پرخطر و دارای باقیمانده همچون سم لاروین و رهاسازی زنبور براکون و استفاده از باکتری بی تی را از مهمترین مراحل مبارزه بیولوژیکی در محصول گوجه فرنگی در استان اصفهان برشمرد.
این گلخانه ها که در شهرستان های اصفهان، شهرضا، دهاقان، تیران و کرون، فلاورجان و مبارکه است ۳۳ هزار و ۳۵۰ تن انواع گوجه فرنگی تولید می کنند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc