کد خبر : 48116
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 10:14

با حضور بخشدار بخش مرکزی شهرستان

خانه هلال روستای دشتچی افتتاح شد

خانه هلال روستای دشتچی افتتاح شد

خانه هلال احمر روستایی شهرستان فلاورجان با هدف توانمند سازی اهالی برای مواقع حساس و بحرانی در روستای دشتچی این شهرستان افتتاح شد

به گزارش نیوز فلاورجان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فلاورجان و بخشدار بخش مرکزی شهرستان ودهیار وجمعی از مسئولین محلی روستای دشتچی خانه هلال در روستای دشتچی بخش مرکزی ‌ افتتاح شد.


مجتبی بصیری نژاد در آیین افتتاحیه اظهار داشت: راه اندازی خانه‌های هلال در محلات شهری، بخش‌ها و روستاها فرصت مناسبی برای اشاعه اهداف این جمعیت است
وی در ادامه با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های داوطلبانه و مردمی، فعالیت‌های آموزشی،آماده سازی و هدایت فعالیت‌های جوانان داوطلب از دیگر مزیت‌های خانه هلال است. افزود :تقویت و توسعه خانه‌های هلال موجب آمادگی بیشتر و توانمندسازی جوامع محلی برای مقابله با آسیب‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فلاورجان افزود: هدف اصلی از توسعه خانه‌های هلال اخمر ، برگزاری دوره‌های آموزش همگانی کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات در شهرستان‌ها و مناطق روستایی است تا با توانمندسازی و آمادگی جوامع محلی در امر امدادرسانی در زمان حوادث و سوانح تا رسیدن نیروهای امدادی هر فرد امدادگر خانواده خود باشد.
وی در پایان افزود :با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان تا پایان سال، هشتاد درصد از روستاها و شهر های شهرستان فلاورجان دارای خانه هلال می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc