کد خبر : 482
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1393 - 21:19

دو تا پنج سال حبس در انتظار دارندگان مواد محترقه است

دو تا پنج سال حبس در انتظار دارندگان مواد محترقه است

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز شنبه به نقل از سرهنگ « ستار خسروی » اضافه کرد: بر اساس ماده قانونی یاد شده اگر مواد محترقه کلان با ارزش ۱۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال باشد وسیله نقلیه ضبط و اگر ارزش کالا بیش از یک میلیارد ریال باشد، مصادره خواهد شد. وی

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز شنبه به نقل از سرهنگ « ستار خسروی » اضافه کرد: بر اساس ماده قانونی یاد شده اگر مواد محترقه کلان با ارزش ۱۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال باشد وسیله نقلیه ضبط و اگر ارزش کالا بیش از یک میلیارد ریال باشد، مصادره خواهد شد.

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش فعالیت قاچاقچیان و سودجویان برای عرضه مواد محترقه، پلیس آگاهی اصفهان تلاش خود را برای برخورد با این افراد افزایش داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه با قاقچیان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد خواهیم کرد، اظهارکرد: پلیس آگاهی اصفهان با برنامه ریزی دقیق و اجرای طرح های عملیاتی روند مقابله با قاچاق مواد محترقه خارجی را تشدید کرده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این عملیات ها کشفیات مواد محترقه ۲۴ درصد رشد داشته است ، تاکید کرد: پلیس آگاهی استان اصفهان مقابله با قاچاق و عرضه مواد محترقه در مکان های مختلف را با جدیت پیگیری می کند.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه حوادث ناشی از مواد محترقه بر اثر فرهنگ سازی مناسب و نظارت جدی والدین در دو سال اخیر در استان اصفهان کاهش یافته است، در عین حال تصریح کرد: در دوماه گذشته شاهد حوادث ناگوار بر اثر استفاده از مواد محترقه در شهرستان های خمینی شهر و فلاورجان بودیم.

وی از والدین خواست تا در روزهای پایانی سال نظارت جدی بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین به فروشندگان مواد اولیه ساخت مواد محترقه هشدار داد از فروش این مواد به کودکان و نوجوانان خودداری کنند.

پیش از این، انفجار ترقه در قهدریجان از توابع استان اصفهان، دو کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

این حادثه در نیمه شب ۲۷ بهمن در حالی رخ داد که یکی از قربانیان سرگرم ساخت ترقه برای مراسم عروسی در منزل مسکونی خود بود.

همچنین در حادثه دیگری که چهارم بهمن رخ داد، یک نوجوان ۱۴ساله براثر انفجار ترقه های دست ساز در شهرستان خمینی شهر جان باخت.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc