کد خبر : 48641
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 23:11

۲۶ مردادماه یکی از خاطره ‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است

۲۶ مردادماه یکی از خاطره ‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است
سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت

به گزارش نیوز فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی یاد و خاطره آزادگان سرافراز و اسوه‌های مقاومت شهرستان  شهدای خط شکن را گرامی داشت.

در این پیام آمده است

به نام خداوند مردان جنگ

بیست وششم مردادماه سال ۱۳۶۹ برای ملت قهرمان ایران روزی لبریز از نشاط و سراسر شوق و شور وصال و اشتیاق بود.

آزاد مردانی که روزهای سخت اسارت را در اوج مظلومیت تحمل نمودند و آن را به فرصتی برای حماسه آفرینی و درس آموزی مبدل ساختند و نماد سرافرازی، پایمردی، عزت و شرف این ملت شدند.

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و وجود بی آلایش خود را در راستای هویت بخشی ملت هزینه نمودند و به راستی که بر قلل رفیع انسانیت ایستاده اند.

امروز تقوا، فضیلت، صلابت و صبوری این مردان که مبتنی بر فرهنگ دینی و اعتقادی و غیرت ملی است به عنوان سرمشقی برای جوانان و نوجوانان این مروز و بوم به یادگار گذاشته شده است.

به راستی که ۲۶ مردادماه یکی از خاطره ‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و به سهم خود این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی و خانواده این عزیزان که صبوری شان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود تبریک گفته و سرافرازی آنان را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc