کد خبر : 48780
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 8:53

شهردار فلاورجان گفت:

بتن‌ریزی پل دور برگردان خیابان فاضل فلاورجانی به ملاصدرا فلاورجان انجام شد

بتن‌ریزی  پل دور برگردان خیابان فاضل فلاورجانی به ملاصدرا  فلاورجان  انجام شد

به گزارش نیوز فلاورجان در راستای تردد روان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در خیابان های ملاصدرا و فاضل فلاورجانی عملیات بتن ریزی عرشه پل دور برگردان حد فاصل دو خیابان مذکور انجام شد. شهردار فلاورجان با اعلام خبر بتن ریزی عرشه پل دور برگردان خیابان فاضل فلاورجانی به ملاصدرا گفت: با توجه

به گزارش نیوز فلاورجان در راستای تردد روان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در خیابان های ملاصدرا و فاضل فلاورجانی عملیات بتن ریزی عرشه پل دور برگردان حد فاصل دو خیابان مذکور انجام شد.

شهردار فلاورجان با اعلام خبر بتن ریزی عرشه پل دور برگردان خیابان فاضل فلاورجانی به ملاصدرا گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین در مسیر خیابان های فاضل فلاورجانی و ملاصدرا در ساعات اوج ترافیک شاهد ترددسنگین و کندی حرکت در این خیابانها می شویم.

مهندس محمدعلی عزیزی افزود: به منظور ایجاد تردد روان و بازگشایی گره ترافیکی در خیابان های ملاصدرا و فاضل هندی، مدیریت شهری در دوره قبل با توجه به فقدان دسترسی مناسب در مسیر تردد میدان جانبازان به میدان نماز در دو مسیر رفت و برگشت با مطالعات انجام شده و تهیه طرح و تعریف پروژه اقدام به اجرای پل دور برگردان نمود.

شهردار فلاورجان در پایان خاطر نشان ساخت: عملیات اجرایی این پروژه پس از بتن ریزی عرشه پل تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اجرای اقدامات تکمیلی شامل نصب قرنیزها و بتن ریزی پیش دال جهت برقراری اتصال پل از ضلع شمال به خیابان فاضل فلاورجانی و از ضلع جنوب به خیابان ملاصدرا ادامه می یابد و امیدواریم تا دهه فجرتکمیل و به بهره برداری ومورد استفاده عموم شهروندان عزیزومحترم شهر برسد.

به گزارش نیوز فلاورجان کلنگ احداث پل دوربرگردان خیابان فاضل فلاورجانی به خیابان ملاصدرا در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد با حضور مسئولین شهرستان به زمین زده شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc