کد خبر : 48796
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 6:36

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:

دستگیری ۵۰ محکوم غایب و۲۵ سارق متواری در فلاورجان

دستگیری ۵۰ محکوم غایب و۲۵ سارق متواری در فلاورجان
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ازدستگیری 50 نفر از محکومان غایب مراجع قضائی ، 25 سارق متواری و 37 نفر ازمعتادان وخرده فروشان موادمخدر با اجرای طرح " ذوالفقار 6 "در شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ ایرج کاکاوند از دستگیری ۵۰ نفر از محکومان غایب و تحت تعقیب مراجع قضایی خبر داد و گفت: همچنین در این طرح ۲۵ نفر از سارقان متواری نیز دستگیر شدند که با دستگیری این افراد ۴۷ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۳۷ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان ۸ کیلوو ۳۵۳ گرم انواع مواد مخدر هم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان دستگیری یک نفر اراذل واوباش، کشف یک قبضه سلاح غیر مجاز و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو وموتورسکلت متخلف را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و ضمن تاکید بر تداوم این گونه اقدامات و برنامه های مقابله ای پلیس خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اجرای طرح ذوالفقار که با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد،برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان است و پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد عده ای با رفتارهای هنجارشکنانه خود به امنیت و احساس امنیت مردم خدشه وارد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc