کد خبر : 488
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 12:24

دانش آموزان پسر از شهرستانهای بوئین میاندشت ، شاهین شهر و فلاورجان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

دانش آموزان پسر از شهرستانهای بوئین میاندشت ، شاهین شهر و فلاورجان  به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

۳۵۰ دانش آموز اصفهانی صبح امروز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: این دانش آموزان پسر از شهرستانهای بوئین میاندشت ، شاهین شهر و فلاورجان با هشت دستگاه اتوبوس به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس به مناطق

۳۵۰ دانش آموز اصفهانی صبح امروز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: این دانش آموزان پسر از شهرستانهای بوئین میاندشت ، شاهین شهر و فلاورجان با هشت دستگاه اتوبوس به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
سرگرد ادیب افزود: قرار است این دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در هویزه، یادمان شهید تندگویان، یادمان شهدای شلمچه و والفجر هشت در اروندکنار و هویزه و دهلاویه دیدن کنند.
وی با اشاره به اینکه ۱۶ مربی و هشت مبلغ روحانی و هشت راوی در این اردو دانش آموزان را همراهی می کنند ، افزود: حضور در رزمایش رزمی فرهنگی شبیه سازی شده عملیاتهای دفاع مقدس از دیگر برنامه های این دانش آموزان در مناطق عملیات جنوب خواهد بود.
با آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور از مهردر استان اصفهان تا کنون بیش از ۲۳ هزار دانش آموز و مربی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc