کد خبر : 48917
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 23:21

جزئیات نخستین قربانی چهارشنبه سوری امسال در قهدریجان

جزئیات  نخستین قربانی چهارشنبه سوری امسال در قهدریجان
سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث اصفهان گفت: نخستین قربانی چهارشنبه آخر سال در شهر قهدریجان شهرستان فلاورجان امروز پنجشنبه بر اثر انفجار ترقه آسیب دید و دست راست خود را از دست داد.

به گزارش نیوز فلاورجان فرهاد حیدری، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان با اشاره به اولین حادثه چهارشنبه آخر سال در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز چهارشنبه سوری نخستین قربانی قطع عضو خود را در اصفهان گرفت.

وی با بیان اینکه جوان ۱۸ ساله‌ای که در قهدریجان در حال بازی با ترقه بود بر اثر انفجار ترقه دچار آسیب‌های شدید دست و صورت شد، افزود: پس از اعلام این حادثه به ۱۱۵، بلافاصله کارشناسان اورژانس در محل حاضر شدند و ضمن انجام اقدامات فوری مصدوم را به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان منتقل کردند.

حیدری بیان کرد: مصدوم فوق بلافاصله در اتاق عمل تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و متاسفانه جوان ۱۸ ساله دست راست خود را از ناحیه ساعد از دست داد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان بیان کرد: از همشهریان درخواست داریم جشن سنتی چهارشنبه آخر سال را به حسرتی برای تمام عمر تبدیل نکنند و والدین بر فرزندان خود نظارت کنند و ضمن عدم استفاده از مواد محترقه با رعایت نکات ایمنی از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc