کد خبر : 49069
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 8:24

مدیر آبفای فلاورجان

پیشرفت ۵۵ درصدی شبکه جمع‌آوری فاضلاب در فلاورجان

پیشرفت ۵۵ درصدی شبکه جمع‌آوری فاضلاب در فلاورجان
مدیر آبفای فلاورجان از پیشرفت 55 درصدی اجرای شبکه فاضلاب 2 شهر و 25 روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان محمدمهدی پراندوخ گفت: این طرح با هدف‌ بهره‌مندی ساکنان شهرهای اشترجان و مینادشت و ۲۵ روستای دیگر از خدمات جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب اجرا می شود.

وی با بیان این که طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب با سرمایه‌گذاری شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان و به منظور بازچرخانی پساب در صنعت و کاهش وابستگی به آب های سطحی در سه مرحله مختلف در حال اجراست گفت: در مرحله نخست که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۷ آغاز و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ۹.۷ کیلومتر شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب در ۱۴ روستای شهرستان فلاورجان اجرا می شود و جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب قرار می دهد.
مدیر آبفای فلاورجان به بخش دوم این طرح که در شهرهای اشترجان و مینادشت در حال اجراست نیز اشاره کرد و افزود: در این مرحله ۶۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا و یک باب ایستگاه پمپاژ احداث می شود که با پیشرفت ۷۰ درصدی همراه بوده است.
وی افزود: مرحله سوم این عملیات نیز از آذر ماه سال گذشته در ۱۱ روستای شهرستان فلاورجان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شده که تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پراندوخ با اشاره به این که با اجرای این مرحله جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر در روستاهای کارویه، بندارت، دارافشان، خیرآباد، اسفهران، قلعه میر، شرودان،کروچ، دشتلو، طاد و سهروفیروزان از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند می‌شوند، گفت: در بخش سوم ۱۶۲ کیلومتر شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب اجرا و ۲ ایستگاه پمپاژ نیز احداث می‌شود.
اضافه می شود در صورت اجرای کامل طرح های یاد شده امکان بازچرخانی ۱۷۴ میلیون متر مکعب پساب در صنعت در طول ۲۵ سال فراهم می شود.:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc