کد خبر : 49409
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 22:39

فرماندار شهرستان فلاورجان خبر داد؛

بهره برداری از ۲۴طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان فلاورجان

بهره برداری از ۲۴طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان فلاورجان
فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: 24پروژه‌  عمرانی و خدماتی وفرهنگی در هفته دولت در راستای افزایش زیرساخت‌های شهرستان برای خدمات بیش‌تر به مردم افتتاح خواهد

به گزارش نیوز فلاورجان مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان عصرامروز درنشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت، هفته تجدید پیوند مسؤولان با مردم است و مردم با بررسی عملکرد مسؤولان و درک مشکلات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می‌شوند و سعی می‌کنند تا با همدلی و همراهی با مسؤولان دولتی در رفع مشکلات و موانع کمر همت ببندند.
وی افزود: مردم، دولت را متعلّق به خود می‌دانند و دولت مردمی هم کارنامه خود را به مردم عرضه می‌دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها از آنان یاری می‌جوید و به مدد پیشنهادها و انتقادهای آنان به اصلاح خود می‌پردازد.
معینی بیان کرد: نیاز است رفتار مسؤولان به گونه‌ای باشد که مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار کنند و مردم نیز نباید بداخلاقی و ضعف مسؤولان را به پای نظام ، اسلام و مکتب بگذارند.
فرماندار شهرستان فلاورجان با یادآوری اینکه در طول چند ماه حضور در شهرستان شهدای خط‌شکن به عنوان مقام عالی دولت مردمی یکی از سیاست‌های مدیریتی استفاده از نیروی‌های درون سازمانی و درون شهرستانی به‌دلیل ایجاد انگیزه برای همکاران درون سازمان و در حوزه مدیریتی شهرستان بوده است، عنوان کرد: در این مسیر معتقدیم نیاز است مدیران شهرستانی با همکاری یکدیگر در راستای رفع مشکلات شهرستان اقدام کنند.
وی با تأکید بر اینکه شکل کامل مردم‌داری و میدان‌داری مسؤولان در راستای حل مشکلات مردم، برپایی میز خدمت است، افزود: امروز با حضور مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، این مورد تبلور یافته و بیش‌تر برای شناسایی مسائل و مشکلات با اجرای طرح سفیران خدمت و ایجاد وحدت بین مسؤولان این شهرستان گامی موثر آغاز شده است.
معینی ادامه داد: با برپایی میز خدمت و حضور در بین مردم، ادعا نداریم که می‌توانیم همه مسائل و مشکلات مردم را یک شبه، یک روزه و یا یک ساله حل کنیم، بلکه آمده‌ایم که بگوییم ما خدمتگزار و قدردان شما هستیم واین اتفاق برای اولین بار در استان از سوی مجموعه فرمانداری فلاورجان پیگیری شد.
فرماندار فلاورجان با بیان اینکه اولین اداره سرمایه گذاری و اشتغال در فرمانداری فلاورجان با هدف حمایت از اشتغال و تحقق شعار سال به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: باوجود ۲۵۰ شرکت صنعتی در ۴ شهرک صنعتی و کارگاهی اشترجان، وزیر آباد، ابریشم و قهدریجان نیاز بود که واحد سرمایه‌گذاری و اشتغال برای افزایش کمک به کارآفرینان و اشتغال در فرمانداری فلاورجان راه اندازی شود که در ذیل همین موضوع بازدیدهای میدانی نیز از شرکت‌ها وکارخانجات آغاز شد.
وی با یادآوری اینکه در دولت سیزدهم تمام تلاش  این بوده که بسیاری از موضوعات به واسطه خود مردم پیگیری و انجام شود، گفت: آنچه که تمام مسؤولان شهرستان باهم عهد و پیمان بستند این است که برای خدمت به مردم جهادی کار کنند تا مشکلات رفع گردد و در این مسیر بامدیری که خدمتگزار باشد همراهی خواهیم کرد.
معینی با بیان اینکه سرکشی از ادارات به‌صورت محسوس و نامحسوس صورت گرفته و اگر مدیر یامسؤولی کم کاری نسبت به مردم داشته باشد جایگاهی در شهرستان نخواهد داشت، عنوان کرد: ۲۴ پروژه‌  عمرانی و خدماتی وفرهنگی در هفته دولت در راستای افزایش زیرساخت‌های شهرستان برای خدمات بیش‌تر به مردم افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc