کد خبر : 49431
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 11:05

بمناسبت هفته دولت/دیدار با خانواده شهیدان آقاجانی در شهر ابریشم

بمناسبت هفته دولت/دیدار با خانواده شهیدان آقاجانی در شهر ابریشم

به گزارش نیوز فلاورجان به مناسبت هفته دولت خضری معاون استاندار اصفهان ,فرماندار،موسوی لارگانی نماینده مجلس, شهردار رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر ابریشم و سایر مسئولین شهرستانی روز چهار شنبه مورخ دوم شهریور در فضایی صمیمی و مصفا با والدین شهیدان والامقام احمد و اسماعیل آقاجانی که در مناطق عملیاتی فکه و فاو

به گزارش نیوز فلاورجان به مناسبت هفته دولت خضری معاون استاندار اصفهان ,فرماندار،موسوی لارگانی نماینده مجلس, شهردار رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر ابریشم و سایر مسئولین شهرستانی روز چهار شنبه مورخ دوم شهریور در فضایی صمیمی و مصفا با والدین شهیدان والامقام احمد و اسماعیل آقاجانی که در مناطق عملیاتی فکه و فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ، در محله یزدآباد شهر ابریشم دیدار نمودند.

خضری در این دیدار را با ادای احترام به خانواده شهید عنوان کرد :امروز امنیت پایدار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و فداکاری شهدا و صبر و استقامت خانواده های بزرگوار آنهاست.

در این دیدار برادر شهیدان احمد و اسماعیل آقاجانی به بیان ویژگی ها و خاطرات خود از برادران شهیدشان پرداختند .

همچنین معطری رئیس بنیاد شهید فلاورجان آماری از تعداد شهید ، جانباز و آزاده شهرابریشم ارائه نمودند

لازم به ذکر است شهید احمد آقاجانی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در سن ۱۴ سالگی و شهید اسماعیل آقاجانی در تاریخ ۵ تیرماه سال ۶۵در منطقه عملیاتی والفجر هشت (فاو) در سن ۱۷ سالگی به شهادت رسیدند . ( روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد )

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc