کد خبر : 49487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 16:29

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان مطرح کرد؛

اجرای پروژه‌های راهسازی شهرستان فلاورجان به صورت جدی در دست پیگیری است

اجرای پروژه‌های راهسازی شهرستان فلاورجان به صورت جدی در دست پیگیری است
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: تسریع در اجرای شش پروژه راهسازی شهرستان فلاورجان به صورت جدی در حال پیگیری است.

به گزارش نیوز فلاورجان هوشنگ طایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در خصوص وضعیت احداث راه های این شهرستان اظهار داشت: شهرستان فلاورجان در حوزه راهسازی دارای شش پروژه می‌باشد که شامل پل آبنیل، پل کلیشاد، پل خوانسارک، کمربندی پیربکران، ادامه کمربندی جنوب غرب و پل عابر پیاده جعفرآباد است.

وی با اشاره به پیگیری‌های بعمل آمده جهت تعیین تکلیف پروژه پل آبنیل اذعان داشت: پل کلیشاد در حال حاضر زیر بار ترافیک قرار دارد که برای احداث آن ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه پل خوانسارک دارای پیمانکار منتخب است تشریح کرد: این پروژه دو سال متوقف بود که با پیگیری‌های بعمل آمده قرار داد اجرای ادامه پروژه با مبلغ ۱۸.۵ میلیارد ریال منعقد شد.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن پل عابر پیاده جعفرآباد عنوان کرد: عملیات اجرایی ادامه کمربندی جنوب غرب به طول چهار کیلومتر از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده همچنین موضوع کمربندی پیربکران در حال پیگیری است.

طایی در خصوص وضعیت طرح‌های شهری شهرستان فلاورجان بیان داشت: شهر کلیشاد و سودرجان دارای طرح تفضیلی ابلاغ شده است، شهرهای فلاورجان و پیربکران در انتظار ابلاغ طرح هستند، شهر قهدریجان دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی شهر ابریشم نیز در حال تهیه است همچنین شهرهای زازران، مینادشت و اشترجان دارای طرح هادی شهری بوده و برای شهر جدید طاد در حال تهیه است.

وی در رابطه با اقدامات بعمل آمده برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: با توجه به نبود اراضی دولتی در شهرستان فلاورجان، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان فلاورجان در شهر جدید فولادشهر جانمایی شدند. و در حال حاضر با توجه به تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن این پروژه در بافت فرسوده این شهرستان و هم بصورت خودمالک در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc