کد خبر : 49631
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 6:27

در پویش کسبه حسینی

۱۶۵۰ بسته معیشتی و تحصیلی ویژه نیازمندان در شهرستان فلاورجان توزیع شد

۱۶۵۰ بسته معیشتی و تحصیلی ویژه نیازمندان در شهرستان فلاورجان توزیع شد
1650بسته معیشتی و تحصیلی در قالب پویش کسبه حسینی به مناسبت هفته بسیج اصناف بین خانواده های نیازمند شهرستان فلاورجان توزیع شد .

به گزارش خبرنگار نیوز فلاورجان پویش #کسبه_حسینی به نیابت از شهدای کربلا و با عنوان هر واحد صنفی یک بسته معیشتی همزمان با کل کشور در شهرستان فلاورجان برگزار گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان گفت:همزمان با ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر کمک کسبه و بازاریان در امر یاری و دستگیری از نیازمندان با همکاری و همت اتاق اصناف ،اتحادیه های تحت پوشش و پایگاه های بسیج اصناف بخش مرکزی،پیربکران و قهدریجان اقدام به تهیه ۱۶۵۰ بسته کمک معیشتی و تحصیلی به ارزش هر بسته ۵میلیون ریال با استفاده از ظرفیت خیرین کسبه و اصناف گردیده شد.
جواد کاظم زاده در ادامه گفت این پویش که همزمان با هفته بسیج اصناف و بازاریان اجرا گردید همراه با برنامه های جانبی پخت ده هزار غذای نذری، تهیه لوازم التحریر و تهیه فرم مدارس برای نیازمندان بوده و ان شاءالله تا پایان ماه صفر و بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.
کاظم زاده در پایان خاطر نشان کرد: اصناف و بازاریان در تمام مراحل انقلاب با نیت مقدس و در عرصه های مختلف و در مواقع لزوم وارد میدان کمک رسانی شده اند و همیشه ثابت کرده اند پای ارزش های نظام و انقلاب خود خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc