کد خبر : 49639
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 13:20

کاروان تدارکاتی موکب امام حسین( ع) قهدریجان راهی کربلا شد

کاروان تدارکاتی موکب امام حسین( ع) قهدریجان راهی کربلا شد
موکب امام حسین علیه السلام شهر قهدریجان با 150 نفر خادم آماده پذیرایی و اسکان روزانه ١٥٠٠ نفر زائرین پیاده روی اربعین سیدالشهدا می‌باشد

به گزارش نیوز فلاورجان ، ظهر روز گذشته کاروان تدارکاتی موکب امام حسین  (ع) شهر قهدریجان  برای پذیرایی از زائران در ایام اربعین حسینی راهی کربلای معلی شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی در حاشیه بدرقه کاروان تدارکات این موکب در گفت‌وگو با نیوز فلاورجان اظهار کرد: برنامه موکب امام حسین علیه السلام  شهر قهدریجان همچون هفت سال گذشته  در حال انجام است که کاروان تدارکاتی  به وسیله ۴ دستگاه تریلی ویک کامیون و یک وانت نیسان  حامل وسایل اسکان و مواد غذایی وتجهیزات پخت و پز و… به کربلا عازم شدند.

وی با بیان اینکه تمام اقلام اعزامی موکب امام حسین علیه السلام  از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است، گفت: از مردم و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌خواهیم که ما را در این راه همراهی و کمک بیشتری کنند.

رحمانی  اظهار کرد: خدمت رسانی موکب امام حسین علیه السلام قهدریجان در کربلای معلی از ۱۶ شهریور به مدت ۱۲ روز یعنی دو روز پس از اربعین حسینی انجام می شود

وی ادامه داد :موکب قهدریجان  در زمینه‌های اسکان، پذیرایی، درمانگاه، تهیه آب آشامیدنی و شربت خنک، فراهم ساختن امکاناتی برای جلوگیری از گرمازدگی زایران، تعمیرات کیف و کفش، خدمات فرهنگی به زائران اربعین خدمات رسانی می کند.

 

رحمانی افزود: این موکب با ۱۵۰ نفر خادم آماده پذیرایی و اسکان روزانه ١۵٠٠ نفر زائرین پیاده روی اربعین سیدالشهدا می‌باشد

به گزارش نیوز فلاورجان ؛ موکب امام حسین  (ع) شهر قهدریجان   در عمود ۹۹۰ورودی شهر کربلا استقرار پیدا خواهد کرد؛

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc