کد خبر : 49731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 - 18:42

کشف اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر در شهرستان فلاورجان

کشف اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر در  شهرستان فلاورجان
_فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان از دستگيري يک مالخر و کشف 15 ميليارد ريال اموال مسروقه از مخفيگاه وي در عمليات ماموران اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه موضو ع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی فرد مذکور را طی یک عملیات ضربتی دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه او اموال مسروقه زیادی شامل موتورسیکلت، دستگاه میخ کوب، دستگاه منگنه کوب، دستگاه فرز بزرگ، هیلتی بزرگ، دستگاه پیچ کُن، دستگاه بتن کن، دستگاه پروفیل بر و دوربین مهندسی راه ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه متهم برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است گفت: مالخر دستگیر شده در اعترافات خود عنوان کرد که اموال مسروقه را از معتادان سارق خریداری کرده است که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc