کد خبر : 49894
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 11:36

فرماندار فلاورجان طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

فرماندار فلاورجان طی پیامی  فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت
فرماندار شهرستان فلاورجان بمناسبت هفته بسیج :ورود این‌ نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها متضمن تداوم و توسعه ایران اسلامی است.

به گزارش نیوز فلاورجان دکتر مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان تبریک گفت؛

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. امام خمینی(ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن ، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

بی تردید بسیج با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، نسبت به گفتمان‌سازی، تحول خواهی، تقویت روحیه خودباوری و کار جهادی گام برداشته و براین مبنا می‌تواند همواره ثابت قدم باشد.

ورود این‌ نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها متضمن تداوم و توسعه ایران اسلامی است.

اینجانب هفته بسیج را که یادگار حامی مستضعفان جهان حضرت امام خمینی(ره) آن پیر فرزانه و دوراندیش است به تمامى بسیجیان سلحشور و عزیز ایران اسلامی بویژه خواهران و برادران بسیجی شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان سلامتى، بهـروزى و توفیقات این خادمان بی ریا را درسایه منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌اى (مد ظلّه العالى) و در خدمت به نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران مسئلت مى نمایم.

مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc