کد خبر : 499
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 19:55

با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت: افتتاح چندین پروژه ی عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در شهرستان فلاورجان

با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت: افتتاح چندین پروژه ی عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در شهرستان فلاورجان

به گزارش فالنا بهره برداری از این طرح ها که روز سه شنبه به بهره برداری رسید بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری فلاورجان، سودرجان و کلیشاد هزینه شده است. فاز اول خیابان الغدیر آغچه بدی، میدان بهار و فاز اول بلوار کشاورز، پیاده روسازی معابر سطح شهر، روشنایی بلوار بهارستان، سالن

به گزارش فالنا بهره برداری از این طرح ها که روز سه شنبه به بهره برداری رسید بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری فلاورجان، سودرجان و کلیشاد هزینه شده است.

فاز اول خیابان الغدیر آغچه بدی، میدان بهار و فاز اول بلوار کشاورز، پیاده روسازی معابر سطح شهر، روشنایی بلوار بهارستان، سالن اجتماعات و تکمیل سالن شهرداری، سیستم پایش تصویری در چهار نقطه از شهر، نصب ۱۴ هزار پلاک پستی ۱۰ رقمی و ۷۰۰ تابلو شهری، تملک زمین جهت احداث فرهنگ سرای شهر کلیشاد و سودرجان از جمله طرح هایی هستند که امروز با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای کافشان با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد شهید و بخشداری فلاورجان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستا با جمعیت ۲۰ هزار نفر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از دیگر طرح های شهرستان فلاورجان بود که امروز اجرایی شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc