کد خبر : 49901
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 22:38

نشست صمیمی فرمانده انتظامی استان اصفهان با فرماندار شهرستان فلاورجان

نشست صمیمی فرمانده انتظامی استان اصفهان با فرماندار شهرستان فلاورجان
فرمانده انتظامی استان اصفهان:انسجام و وحدتی که بین مسؤولان شهرستان فلاورجان وجود دارد و با هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضایی که با فرماندهی انتظامی دارند شرایط خوبی از نظر کنترل جرایم رقم زده شده است.

به گزارش نیوز فلاورجان از ظهر امروز دوشنبه ۳۰آبان ماه سردار محمدرضا میرحیدری به همراه معاونین و فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با حضور در فرمانداری در نشستی صمیمی با دکتر معینی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در این نشست صمیمی اظهار داشت: امروز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان بازوی ولایت در کنار سایر قوای مسلح باید در عرصه‌های مختلف در خنثی کردن توطئه‌های نظام استکباری ایفای نقش کند.

وی افزود: درشهرستان فلاورجان با اتحاد، انسجام و وحدتی که بین مسؤولان وجود دارد و با هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضایی که با فرماندهی انتظامی دارند شرایط خوبی از نظر کنترل جرایم رقم زده شده است.

در این نشست صمیمی دکتر معینی فرماندار ، هم با اشاره به عملکرد شایسته قابل تقدیر نیروی انتظامی، گفت: اقتدار پلیس در جامعه همواره باید حفظ شود و در این راستا و شورای تامین شهرستان همواره همراه پلیس هستند، وبرای موفقیت بیشتر نیروی انتظامی و افزایش ضریب امنیت در شهرستان آماده برای هرگونه همکاری هستیم.

فرماندارفلاورجان بیان کرد: دولت مردمی که اقدامات بنیادی و اساسی را در سطوح مختلف بین المللی، ملی و استانی آغاز کرده است به لطف پرورگار باعث پیشبرد اقدامات و باعث امید بخشی بیشتر به مردم شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc