کد خبر : 50017
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 20:12

پیام تبریک شهردار شهر فلاورجان به مناسبت گرامیداشت روزپرستار

پیام تبریک شهردار  شهر فلاورجان به مناسبت گرامیداشت روزپرستار
شهردار فلاورجان در پیامی میلاد باسعادت عقیله بنی هاشم(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش نیوز فلاورجان شهردار ,رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
، در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا(سوره مائده آیه ۳۲)
و هر کس نفسی را زنـده کند گویا همه مردم را زنده کرده است.

پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین(ع)؛ حضرت زینب کبری(س) بنام روز پرستار نامگذاری شده است. بزرگ پرستاری که پس از آن مصیبت عظمی، یک تنه بار سنگین پرچم پر افتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام رساند.

حضرت زینب کبری(س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارند و اکنون که شاهد کاهش آمار ابتلا به بیماری منحوس کرونا هستیم، حاصل فداکاری ها و سختی کشیدن های کادر زحمتکش درمان به ویژه پرستاران است.

جامعه پرستاری، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از ایثار و محبت و شیفته خدمت است؛ پرستاری از بیماران، رسالت سنگین و ارزشمندی است که یک پرستار متعهد، زینب وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملایمات آن را به دوش می کشد. در تعالیم اسلامی، آن هنگام که پرستار برای یاری انسان نیازمندی تلاش می کند و برای جلب رضای پروردگار نیازهایش را بر آورده می سازد، گویی زندگی را به او بخشیده و بدینوسیله، موجبات خرسندی پرودگار را فراهم نموده است و بی شک خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود و به خود بالید.

بدینوسیله فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)؛ روز پرستار و بهورز را به تمام پرستاران و بهورزان شریف و کادر بهداشتی و درمانی سخت کوش دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه پروردگار هستی بخش برای این قشر تلاشگر و بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc