کد خبر : 50099
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 9:55

افتتاحیه کانون فرهنگی و هنری مسجد امام هادی(ع) در مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو، شهر ابرایشم

افتتاحیه کانون فرهنگی و هنری مسجد امام هادی(ع) در مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو، شهر ابرایشم
کانون فرهنگی و هنری مسجدامام هادی در مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو، شهر ابرایشم فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۳ کانون فرهنگی و هنری مسجد امام هادی (ع) مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو، شهر ابریشم با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و فرماندهی مرکز، رییس عقیدتی سیاسی مرکز و جمعی از مسئولین کانون های مساجد استان افتتاح شد.

سید علی اکبر محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان تاکید نمودند:کانون های فرهنگی هنری مساجد نمود مدیریت مردمی در عرصه فرهنگی و دینی می باشند
وی ادامه داد : کانون‌های مساجددر پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی نقش بسزایی دارند.کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با نیروی انسانی مردمی شکل گرفته است لذا ویژگی مردمی بودن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آنان را بسیار متفاوت‌تر از سایر نهادهای فرهنگی کرده است.

وی از دیگر ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را واسطه حضور جوانان دانست و اظهار کرد: ترکیب فرهنگ و هنر در کانون‌ها بسیار مهم می باشد، فرهنگ سبب عمق بخشیدن به فعالیت‌ها و هنر سبب جذابیت و اثرگذاری می‌شود، ترکیب این دو ویژگی سبب تمایز فعالیت‌های کانون‌ها در مساجد شده است.

یادآور می گردد کانون فرهنگی و هنری مسجد امام هادی(ع) در مرکز بهینه سازی شهید قوطاسلو شهر ابریشم می باشد و اعضای این کانون نیروهای کادر و سربازان ارتش می باشند.

در خلال این افتتاحیه از امکانات و فضاهای اداری و فرهنگی این کانون بازدید بعمل آمد. لازم به ذکر است کانون فرهنگی و هنری شهید قوطاسلو یک صد و پنجمین کانون فرهنگی و هنری مسجد می باشد که در شهرستان فلاورجان آغاز به کار نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc