کد خبر : 50629
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 11:09

برگزاری مراسم اعتکاف در۲۲ مسجد و اماکن مذهبی شهرستان فلاورجان

برگزاری مراسم اعتکاف در۲۲ مسجد و اماکن مذهبی شهرستان فلاورجان
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فلاورجان : در 22 مسجدو اماکن مذهبی شهرستان نزدیک به 1800 نفر معتکف در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محمود محمدی صبح امروز در گفت‌وگوبا  خبرنگار نیوز فلاورجان عنوان  کرد: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ۱۳ رجب در اماکن مذهبی و مساجد سطح شهرستان  آغازشده است و به مدت سه روز در حال برگزاری است .

وی افزود: این مراسم پر فیض در ۲۲  باب مسجد در شهرها و روستاهای شهرستان فلاورجان  با حضور بیش از۱۸۰۰  هزار نفر در حال برگزاری است که برنامه‌های مختلف مذهبی و معنوی در حال اجراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  فلاورجان با اشاره به این که معتکفین از گروه های سنی مختلف بودند، ابراز کرد:حضور  جوانان و نوجوانان  دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در این مراسم معنوی پررنگ بوده است.

محمدی در پایان به برنامه‌های فرهنگی و دینی در ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: اقامه نمازهای جماعت، جلسات سخنرانی تربیتی معرفتی و اجتماعی و پرسش و پاسخ، محافل انس با قرآن کریم و حلقه های معرفتی، ادعیه خوانی و جلسات مشاوره دینی با حضور روحانیون و مبلغان اعزامی از تبلیغات اسلامی فلا ورجان از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام اعتکاف است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc