کد خبر : 50807
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 13:49

بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته نکوداشت شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود

بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته نکوداشت شهرستان فلاورجان  برگزار می‌شود

به گزارش نیوز فلاورجان روز پنجم اسفند سال یک هزار و۳۶۳‌، یکصد و۴۶شهید عملیات خیبر متعلق به شهرستان فلاورجان بود که این روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان نامگذاری شد. وبه همین مناسبت نیز از یکم  تا هفت اسفند نیز هفته فرهنگی شهرستان نامگذاری شد.قرار است جهت نکوداشت این هفته برنامه های برگزار شود تا

به گزارش نیوز فلاورجان روز پنجم اسفند سال یک هزار و۳۶۳‌، یکصد و۴۶شهید عملیات خیبر متعلق به شهرستان فلاورجان بود که این روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان نامگذاری شد. وبه همین مناسبت نیز از یکم  تا هفت اسفند نیز هفته فرهنگی شهرستان نامگذاری شد.قرار است جهت نکوداشت این هفته برنامه های برگزار شود تا

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان با اعلام اینکه کمیته های مختلفی جهت نکوداشت هفته فرهنگی شهرستان  تشکیل شده است  عنوان کرد :ویژه برنامه ‌های هفته نکوداشت شهرستان فلاورجان در بخش‌های مختلف فرهنگی  هنری، ،ورزشی  ازاول اسفندماه درشهرستان فلاورجان آغاز شده و این برنامه ها تا هفتم  اسفندماه  به صورت گسترده در مناطق مختلف شهری وروستایی برگزار میشود

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان با اشاره به اینکه ۱۰ عنوان برنامه ملی و بیش از ۳۰۰ برنامه  در هفته نکوداشت شهرستان فلاورجان برگزار میشود

وی ادامه داد :برنامه فرهنگی هنری و ورزشی هفته  فرهنگی شهرستان فلاورجان مسجد‌محور‌، پایگاه‌محور و محله‌محور در تمام مدارس، مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج شهرستان برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار کریمیان دبیر ستاد نکوداشت هفته فرهنگی درادامه افزود:  در راستای نکوداشت هفته فرهنگ یک روز به عنوان روز محرومیت‌زدائی و خدمت‌رسانی نامگزاری شده   که در این روز ۱۹سری جهیزیه بین زوج‌های  و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

کریمیان به بازسازی و مرمت ۱۸ خانه محرومین اشاره کرد و گفت‌: تاکنون ۱۸ خانه محرومین درحال مرمت و بازسازی است که همزمان با هفته فرهنگی شهرستان سه خانه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. او به افتتاح مرکز مشاوره رایگان در بنیاد آیت‌الله خامنه‌ای شهر قهدریجان اشاره کرد و افزود‌: همزمان با هفته فرهنگی شهرستان مرکز مشاوره در بنیاد آیت‌الله شهر قهدریجان افتتاح می‌شود که در تمام ایام هفته به متقاضیان خدمات رایگان مشاوره ارائه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان همچنین از ارائه خدمات پزشکی رایگان دهه فجر تا هفته دولت خبر داد و گفت: ایام دهه فجر با همکاری گروه جهادی یاوران مهدی ۳۵ پزشک در زمینه‌های مختلف پزشکی در شهرهای سهروفیروزان‌، آغچه بدی‌، افجد و قهدریجان به متقاضیان خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌کنند. همچنین مصادف با هفته شهرستان این گروه جهادی در شهرهای سودرجان، خوانسارک و پلارت خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌کنند که این طرح در طول سال ادامه دارد.

کریمیان از برگزاری کنگره شهدا دانش‌آموز به میزبانی شهر پیربکران خبرداد و افزود‌: کنگره شهدا دانش‌آموز با همراهی کمیته دانش‌آموزی، شهرداری شهرهای فلاورجان و پیربکران و بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود. او همچنین از برگزاری کنگره شهدا طلاب و روحانیون در مسجد جامع شهر کلیشاد خبر داد و گفت: کنگره شهدا طلاب با حضور ائمه جماعات‌، حوزه‌های علمیه سطح شهرستان و نماینده ولی فقیه سپاه به میزبانی شهرکلیشاد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان از برگزاری کنگره آزادگان و جانبازان شهرستان به میزبانی شهر قهدریجان خبر داد. کریمیان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در رشته‌های تئاتر‌، سرود و شعر با موضوع شهدا و دفاع مقدس به میزبانی شهرهای مینادشت‌، بهاران و زازران خبر داد. او همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در هشت رشته ورزشی(کاراته‌، تکواندو‌، کشتی، فوتسال‌، باستانی، جودو‌، والیبال) و بومی محلی در شهرهای فلاورجان‌، کرسگان‌، دارافشان‌، کافشان‌، جلال‌آباد‌، اشترجان‌، قهدریجان‌، طاد و ابریشم خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان آزادی زندانیان غیرعمد و تحت پوشش بیماران صعب‌العلاج را از دیگر برنامه این هفته عنوان کرد. کریمیان از برگزاری یادواره شهدا دانش‌آموز با عنوان لاله‌های روشن همراه با مقاله‌نویسی‌، دلنوشته‌، مسابقات ورزشی‌، سرود و نقاشی در تمام مدارس شهرستان خبرداد. او به اجرای طرح مثل گندم در شهرستان اشاره کرد و گفت‌: در راستای ارتقاء سبک زندگی اسلامی‌، ارائه خدمات مشاوره‌، ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال تاکنون هفت طرح در شهرستان اجرا شد که اختتامیه آن در هفته فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc