کد خبر : 51185
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 - 19:24

آماده باش نیروهای آتش نشانی فلاورجان برای چهارشنبه‌سوری

آماده باش نیروهای آتش نشانی فلاورجان برای چهارشنبه‌سوری

به گزارش نیوز فلاورجان مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فلاورجان از آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد. مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی در این خصوص افزود همچنین هماهنگی لازم با دستگاهای امدادی و امنیتی ازجمله مدیریت بحران شهری، نیروی انتظامی، اورژانس

به گزارش نیوز فلاورجان مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فلاورجان از آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی در این خصوص افزود همچنین هماهنگی لازم با دستگاهای امدادی و امنیتی ازجمله مدیریت بحران شهری، نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر برای این شب انجام شده است.

ایمان کیانی همچنین افزود: کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ سال از آسیب پذیرترین رده سنی در چهارشنبه سوری هستند و والدین باید در این شب مراقب فرزندان خویش باشند. همچنین از روشن کردن آتش در کنار پست های توزیع برق ، مکان ها و پارکینگ های سربسته، گذرهای باریک، کنار خودروهای پارک شده و مواد اشتعال زا اکیدا خودداری کنند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فلاورجان در خاتمه گفته هایش خاطرنشان ساخت: شاید روشن کردن آتش در اختیار افراد باشد اما کنترل و اطفاء در اختیار آنها نیست و ممکن است منجر به خسارات جبران ناپذیر گردد. مواد محترقه بسیار خطر آفرین هستند بنابراین نگهداری این مواد در منزل خطرناک است.

ایمان کیانی از شهروندان خواست: در صورت بروز هرگونه حادثه ی آتش سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ تماس حاصل نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc