کد خبر : 51201
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 17:35

بازدید فرماندار فلاورجان از دستگاه‌های خدماتی و امدادی شهرستان در آستانه نوروز

بازدید فرماندار فلاورجان از دستگاه‌های خدماتی و امدادی شهرستان در آستانه نوروز

به گزارش نیوز فلاورجان صبح آخرین روز سال ۱۴۰۱، فرماندار شهرستان فلاورجان به همراه بخشدار مرکزی به صورت سرزده از دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان بازدید کرد. دکتر معینی در بازدید خود از آتشنشانی فلاورجان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز اورژانس ۱۱۵ و واحد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار، نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان و اقدامات این

به گزارش نیوز فلاورجان صبح آخرین روز سال ۱۴۰۱، فرماندار شهرستان فلاورجان به همراه بخشدار مرکزی به صورت سرزده از دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان بازدید کرد.
دکتر معینی در بازدید خود از آتشنشانی فلاورجان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز اورژانس ۱۱۵ و واحد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار، نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان و اقدامات این مراکز را در آستانه ایام نوروز مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 

فرماندار فلاورجان در حاشیه این بازدیدها بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: بازدید میدانی از ادارات و دستگاه‌هایی که در ایام عید به شهروندان و مسافرین نوروزی ارائه خدمات می‌نمایند به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و مدیران موظف هستند با تمام توان نسبت به انجام شایسته و مطلوب وظایف خود عمل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc