کد خبر : 526
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 16:58

افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی میثاق روستای سهرفیروزان

افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی میثاق روستای سهرفیروزان

آیین افتتاح و بهره‌برداری از سالن چندمنظوره ورزشی روستای سهرفیروزان بخش پیربکران در شهرستان فلاورجان برگزار شد.افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی میثاق روستای سهرفیروزان به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، سالن چندمنظوره میثاق با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان

آیین افتتاح و بهره‌برداری از سالن چندمنظوره ورزشی روستای سهرفیروزان بخش پیربکران در شهرستان فلاورجان برگزار شد.
افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی میثاق روستای سهرفیروزان

به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، سالن چندمنظوره میثاق با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و کشتی به بهره‌برداری رسید.

مهدی سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان در آیین افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی میثاق روستای سهرفیروزان اظهار کرد:‌ کلنگ این پروژه فرهنگی ورزشی سه سال پیش به زمین زده شد.

وی افزود: ‌اعتبارات مربوط به ساخت این مجموعه توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان تأمین شده و کلیه امور زیربنایی و تکمیل آن با همکاری دستگاه‌های استانی و شهرستانی انجام شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان افزود: کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در عرصه‌های بهداشت و درمان و فضاهای آموزشی اقدامات خوبی در کشور ما انجام داده است.

وی با اشاره به اهمیت احداث سالن چندمنظوره ورزشی در شهرستان فلاورجان، تصریح کرد: اجرای این پروژه در استان اصفهان بلاخص شهرستان فلاورجان به علت جمعیت بالای این شهرستان و حضور بیش از هشت درصدی اتباع خارجه مقیم استان اصفهان در شهرستان فلاورجان بوده است.

فرماندار فلاورجان نیز در این آیین با بیان اینکه اقتصاد شهرستان به صورت عمده وابسته به کشاورزی است، خاطر نشان کرد: متأسفانه خشکسالی‌های پی در پی سال‌های اخیر خسارات جبران‌ناپذیری را به بخش کشاورزی شهرستان وارد کرده است.

اصغر هدایت گفت:‌ این شهرستان با تقدیم یک‌هزار و ۳۰۰ شهید دین خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده و روستای سهرفیروزان با تقدیم ۹۲ شهید به عنوان روستای شاهد در استان و کشور مطرح است.

وی به آمار بالای حضور اقوام و اتباع خارجی در شهرستان فلاورجان اشاره کرد و گفت: حسن همجواری با اصفهان، فراهم بودن بستر اشتغال در این شهرستان به‌ویژه در بخش کشاورزی و نقش انسان دوستانه و حمایتی آن در قالب سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه را برای مهاجرت اقوام و اتباع افغان به این خطه فراهم ساخته است.

فرماندار فلاورجان در ادامه به آمار بالای اتباع مجاز و غیرمجاز در شهرستان اشاره کرد و افزود: افتتاح این سالن چندمنظوره فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی به اتباع خارجه در شهرستان است.

وی به کمبود امکانات در زمینه‌های بهداشت و درمان و فضاهای آموزشی و پرورشی اشاره کرد و خواستار حمایت ویژه مجامع بین‌الملل به ویژه کمیساریای عالی پناهندگان در این رابطه شد.

،‌ سالن چند منظوره ورزشی میثاق با زیربنای یک‌هزار و ۵۶۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و کشتی در روستای سهرفیروزان از توابع بخش پیربکران شهرستان فلاورجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc