کد خبر : 529
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:33

تعداد تذکرات شفاهی و کتبی نماینده فلاورجان

تعداد تذکرات شفاهی و کتبی نماینده فلاورجان

تعداد  تذکرات شفاهی و کتبی نماینده فلاورجان  در فاصله ابتدای اسفند ۹۲ تا ابتدای اسفند ۹۳به ۳۳ رسیده استتعدادی از تذکرات محیط زیستی موسوی لارگانی نماینده شهرستان فلاورجان   در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: خواهشمندم از خروج آب از استان اصفهان جلوگیری شود و شما به چه حقی تصمیم به خروج آب از اصفهان

تعداد  تذکرات شفاهی و کتبی نماینده فلاورجان  در فاصله ابتدای اسفند ۹۲ تا ابتدای اسفند ۹۳به ۳۳ رسیده است
تعدادی از تذکرات محیط زیستی موسوی لارگانی نماینده شهرستان فلاورجان
   در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: خواهشمندم از خروج آب از استان اصفهان جلوگیری شود و شما به چه حقی تصمیم به خروج آب از اصفهان گرفته اید.

-درتذکری به رئیس‌جمهوربرلزوم برخوردقاطع بامدیران سازمان هواشناسی تهران به علت قطع ۱۵۰ اصله درخت موجوددرمحوطه این سازمان تاکید کرد.

-در تذکر شفاهی با تاکید بر اینکه استان اصفهان در حال نابودی است و مردم آن آب آشامیدنی ندارند، گفت: ۲ ماه است که طرح استیضاح وزیر نیرو تحویل هیات رئیسه شده است، اما اعلام وصول نمی‌شود.

-تذکر به وزارت نیرو که باید در جهت اجرا و تکمیل طرح فاضلاب فلاورجان و شهر قهدریجان و تکمیل تصفیه‌خانه این منطقه اقدام کند.

-تذکر به وزیر نیرو درباره حل مشکلات قطعی و کمبود آب شرب روستای بخش پیربکران و منطقه، به وزیر نیرو درباره ضرورت جاری کردن آب در بستر رودخانه زاینده رود جهت آبیاری باغات روستاهای منطقه

  

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc