کد خبر : 545
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 - 13:38

بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم در فلاورجان برگزار شد

بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم در فلاورجان برگزار شد

به گزارش فالنا به نقل از خبرگزاری فارس از فلاورجان، پیش از ظهر امروز آزمون کتبی سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور ۳۵۰ حافظ قرآن کریم در شهرستان فلاورجان برگزار شد. این مسابقات در راستای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب در جهت تربیت حافظان قرآن کریم از سه سال پیش توسط سازمان اوقاف

به گزارش فالنا به نقل از خبرگزاری فارس از فلاورجان، پیش از ظهر امروز آزمون کتبی سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور ۳۵۰ حافظ قرآن کریم در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

این مسابقات در راستای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب در جهت تربیت حافظان قرآن کریم از سه سال پیش توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در حال اجراست و این سازمان متعهد شده است تا در طول ۴ سال، ۱۰ تا ۱۵ میلیون حافظ قرآن کریم در سطوح مختلف تربیت کند.

شرکت کنندگان در این طرح از اول اسفندماه لغایت ۱۴ اسفندماه در آزمون شفاهی شرکت نموده و سپس امروز به طور همزمان با سراسر کشور در آزمون کتبی در رشته‌های حفظ جزء ۳۰، ۳۰ و ۱، ۳۰ و ۱ و ۲، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و موضوعی شرکت کردند.

این آزمون در دارالقرآن آل یس فلاورجان، بنیاد فرهنگی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) قهدریجان، امام‌زاده شریف شرودان، مسجد جامع کلیشاد، مؤسسه بوستان ثقلین لارگان، مهد قرآن کریم ابریشم و امام‌زاده رابعه خاتون اشترجان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این طرح در طی سال با حضور در کلاس‌های آموزشی این طرح با اصول حفظ قرآن، مراحل تثبیت محفوظات و چگونگی مرور آن و رفع اشکال آشنا شده‌اند.

گفتنی است سال گذشته در شهرستان فلاورجان ۲۲۹ نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc