کد خبر : 549
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 10:55

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با فرماندار فلاورجان

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با فرماندار فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با ایشان با اشاره به آمار بالای جمعیت روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: باوجود خشکسالی های اخیر در بخش کشاورزی، جمعیت روستایی شهرستان همچنان حفظ شده است. فرماندار فلاورجان با بیان اینکه شهرستان فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با ایشان با اشاره به آمار بالای جمعیت روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: باوجود خشکسالی های اخیر در بخش کشاورزی، جمعیت روستایی شهرستان همچنان حفظ شده است.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه شهرستان فلاورجان دارای پایین ترین سرانه ورزشی در استان اصفهان است، افزود: باوجود اینکه این شهرستان از فضاهای ورزشی کافی برخوردار نیست، اما از لحاظ عملکرد ورزشی در رتبه سوم یا چهارم استان قرار گرفته است.

وی به پویا بودن روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: علیرغم ظرفیتهای خوب جوانان روستایی شهرستان در عرصه های استانی، ملی و بین المللی، اما در روستاها با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

فرماندار فلاورجان در ادامه به فعال بودن بخش خصوصی در عرصه های مختلف در شهرستان اشاره کرد و گفت: با حمایت و اختصاص تسهیلات به بخش خصوصی می توان زمینه حضور و فعالیت آنها را در عرصه های ورزشی شهرستان فراهم نمود.

وی خواستار همکاری و توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان در عرصه های مختلف ورزشی شهرستان بویژه ورزش روستایی شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc