کد خبر : 557
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 12:19

اداره ورزش و جوانان قهرمان مسابقات والیبال کارکنان ادارات شهرستان فلاورجان

اداره ورزش و جوانان قهرمان مسابقات والیبال کارکنان ادارات شهرستان فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان مسابقات والیبال کارکنان ادارات این شهرستان با قهرمانی تیم اداره ورزش و جوانان در سالن شهید رهنما به پایان رسید. این مسابقات که بمناسبت گرامیداشت سی وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ازاول بهمن ماه با شرکت ۶تیم ناحیه مقاومت بسیج ،فرمانداری ،اداره گازواصناف،ورزش

به گزارش فالنا به نقل از اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان مسابقات والیبال کارکنان ادارات این شهرستان با قهرمانی تیم اداره ورزش و جوانان در سالن شهید رهنما به پایان رسید.
این مسابقات که بمناسبت گرامیداشت سی وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ازاول بهمن ماه با شرکت ۶تیم ناحیه مقاومت بسیج ،فرمانداری ،اداره گازواصناف،ورزش وجوانان ،نیروی انتظامی ،شهرداری قهدریجان درسالن شهیدرهنما فلاورجان برگزار گردید.
درپایان تیم های ناحیه مقاوت بسیج و نیروی انتطامی دیدار رده بندی را برگزار کردند که ناحیه مقاوت بسیج موفق شد عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کند . در دیدار پایانی تیم های اداره ورزش وجوانان و تیم مشترک اداره گاز و اصناف به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اداره ورزش و جوانان موفق شد در یک بازی زیبا حریف خود را شکست دهد ومقام قهرمانی را کسب کند.
مراسم پایانی این مسابقات با حضورحجت السلام والمسلمین موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان درمجلس ،مهندس هدایت فرماندار،شفیعی رئیس هلال احمر،مهندس برین رئیس اداره گاز،مهندس جهانگیری رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان،کیانی عضو شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان حضور داشتند و به تیم های برتر با اهداء کاپ و حکم قهرمانی تقدیر شد
تیم اداره ورزش و جوانان را در این مسابقات مهدی مرادی،مجیدخلیلی ،حسن استکی ،آیت اله عموشاهی،مهدی خاشعی ،رضا نجفی ،احمد رضا شیخی و توکلی همراهی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc