کد خبر : 559
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 12:45

معاون فرماندار فلاورجان گفت: پیش‌بینی می‌شود ۴ هزار مسافر نوروزی در ایام نوروز ۹۴ در این شهرستان ‌اقامت داشته باشند.

معاون فرماندار فلاورجان گفت: پیش‌بینی می‌شود ۴ هزار مسافر نوروزی در ایام نوروز ۹۴ در این شهرستان ‌اقامت داشته باشند.

به گزارش فالنا به نقل از  فارس ، عباس آقایی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فلاورجان در محل فرمانداری فلاورجان اظهار کرد: با توجه به افزایش و بهبود تمهیدات لازم برای حضور مسافران نوروزی در شهرستان فلاورجان، پیش‌بینی می‌شود ۴ هزار مسافر نوروزی در این شهرستان اقامت داشته باشند. وی افزود:

به گزارش فالنا به نقل از  فارس ، عباس آقایی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فلاورجان در محل فرمانداری فلاورجان اظهار کرد: با توجه به افزایش و بهبود تمهیدات لازم برای حضور مسافران نوروزی در شهرستان فلاورجان، پیش‌بینی می‌شود ۴ هزار مسافر نوروزی در این شهرستان اقامت داشته باشند.

وی افزود: سال گذشته حدود یک‌هزار و ۷۰۰ نفر تا ۲ هزار نفر در هشت شهر این شهرستان اقامت داشته‌اند که امیدواریم این رقم تا دو برابر افزایش یابد.

معاون فرماندار فلاورجان تصریح کرد: بیش‌تر مسافران نوروزی در شهرستان فلاورجان به اصطلاح شب‌خواب هستند و پس از اقامت شبانه در این شهرستان، مسیر‌های خود را برای ادامه سفر تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: برای نخستین‌بار در شهرستان تور‌های گردشگری برای بازدید از اماکن تاریخی شهرستان برای مسافران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

آقایی تاکید کرد: ۶۵ کلاس  درجه الف و ب در ۶ واحد آموزشی در بخش پیربکران، ۱۵ واحد آموزشی درجه الف و ب در فلاورجان، ۶۰ اتاق کاملاً مجهز در اردوگاه شهید بهشتی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین هفت واحد آموزشی به صورت ذخیره و اردوگاه هلال‌احمر نیز برای خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار فلاورجان با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) با عید نوروز گفت: از شهرداری‌ها خواسته‌ شده تا همانند سال گذشته به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا حرمت این ایام نیز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای شهرستان در بخش آثار باستانی اظهار کرد: باید تلاش شود تا ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله صنایع دستی و میراث فرهنگی به خوبی به میهمانان نوروزی معرفی شود.

آقایی با اشاره به لزوم نظارت دقیق بر واحد‌هایی که به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند، تأکید کرد: مسائل بهداشتی، امنیت، خدمات درمانی، امداد و نجات و ارائه ارزاق عمومی باید به نحو مطلوب در ایام نوروز صورت پذیرد.

وی به لزوم راهنمایی صحیح و کامل مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: ضعف‌های موجود در این بخش در سال گذشته شناسایی شده و امیدواریم امسال با تمهیدات انجام شده بتوان بر کیفیت خدمات ارائه شده افزود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc