کد خبر : 606
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 13:47

سید ناصر موسوی لارگانی :مردم فلاورجان از آب زاینده‌رود محروم مانده‌اند

سید ناصر موسوی لارگانی :مردم فلاورجان از آب زاینده‌رود محروم مانده‌اند

 به گزارش فالنا به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا اطلاع دارید نزدیک به دو ماه است که آب زاینده‌رود را از مسیر اصلی منحرف کرده‌اند و اکنون، قبل و بعد از

 به گزارش فالنا به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا اطلاع دارید نزدیک به دو ماه است که آب زاینده‌رود را از مسیر اصلی منحرف کرده‌اند و اکنون، قبل و بعد از شهرستان فلاورجان آب وجود دارد، اما مردم این شهرستان از آب محروم هستند؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا فقط مردم اصفهان از بابت نبود آب در زاینده‌رود دچار مشکل روحی و روانی شده‌اند؟ آیا فقط محیط‌زیست اصفهان نابود شده است؟ آیا مردم مظلوم فلاورجان از زاینده‌رود سهمی ندارند؟

وی با انتقاد از اینکه مدیران در میان مردم تبعیض قائل می‌شوند و همرزمان سابق را مقابل هم قرار می‌دهند، تصریح کرد: مسئولیت تبعات اجتماعی این برنامه که اکنون نیز شایع شده قرار است دوباره مسیر آب زاینده‌رود را منحرف کنند، برعهده مسببان این کار به‌خصوص وزارت نیرو است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وضعیت صنعت‌گران و بازنشستگان فولاد انتقاد کرد و گفت: تا کی باید بازنشستگان فولاد مانند صدقه‌بگیران باشند و هر چند ماه یک‌بار پولی به آنها پرداخت شود؟

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش از وضعیت بازنشستگان آموزش و پرورش انتقاد کرد و توضیح داد: حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است ولی انتظار آنها این است که حداقل به میزان برابر با کسانی که کار می‌کنند، حقوق بگیرند، در حالی که حقوق آنها با بازنشستگان سازمان‌های دیگر تفاوت بسیار دارد.

موسوی لارگانی در مورد طلبکاران بیمه توسعه به وزیر اقتصاد و درخصوص برخورد خطی در استان اصفهان به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و از قوه قضائیه بابت برخورد و محاکمه با دانه‌درشت‌ها و آقازاده‌ها تشکر کرد./

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc