کد خبر : 609
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 19:00

۸۳۰ زائر فلاورجانی عازم زیارت مشهد شهیدان ایران

۸۳۰ زائر فلاورجانی عازم زیارت مشهد شهیدان ایران

به گزارش فالنا سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور از اعزام ۸۳۰ زائر فلاورجانی در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد. وی افزود: این اعزام‌ها از امروز عصر آغاز و تا ۱۰ فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان ادامه داد: ثبت‌نام اردوهای راهیان نور از ابتدای اسفندماه

به گزارش فالنا سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور از اعزام ۸۳۰ زائر فلاورجانی در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

وی افزود: این اعزام‌ها از امروز عصر آغاز و تا ۱۰ فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان ادامه داد: ثبت‌نام اردوهای راهیان نور از ابتدای اسفندماه آغاز و در ۱۵ اسفندماه به اتمام رسیده و عموم مردم به ویژه بسیجیانی که ثبت‌نام کرده‌اند در قالب ۱۵ دستگاه اتوبوس به صورت خانوادگی، ۲ دستگاه دانشجویی و یک دستگاه مجردی به سرزمین‌های نور اعزام می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اردوهای راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی کشور دانست و افزود: این اردوها به عنوان یک ابتکار الهی، انقلابی و معجزه‌آسا در راستای بیدار کردن نسل جوان نسبت به آموزه‌های الهی، توانمندی جمهوری اسلامی ایران و تبعات مقاومت با کمترین امکانات در برابر دنیای استکبار محسوب می شود.

صفرپور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک سنت حسنه و یک حرکت عظیم و با برکت در راستای عمق‌بخشی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در این اردوها می توان برخی از آرمان‌ها و افسانه‌ها را به صورت عینی نشان داد که در نظام جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که راه عشق را یک شبه پیمودند و به شهدای دست کربلا پیوستند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور بستری مناسب در راستای تربیت نسل جوان و آشنا نمودن آن‌ها با ارزش‌های دفاع مقدس، امدادهای غیبی، مفاهیمی همچون صبر، ایثار، استقامت، فداکاری، نهراسیدن از دشمن، ولایتمداری به شمار می رود.

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان عنوان کرد: می توان دفاع مقدس را به مثابه واکسنی تلقی نمود که طفل نظام اسلامی را در ابتدای تشکیل شدنش از هر گونه آسیب و تهدید مصون ساخت و امروز راهیان نور به مثابه واکسیناسیون‌های بعدی است.

وی گفت: دوران دفاع مقدس به ما این مسأله را گوشزد می کند که می توان با کمترین امکانات روبروی دشمن ایستاد و با همه فشارها پیشرفت‌های چشمگیری داشت.

صفرپور در پایان از همکاری شهرداری‌ها و اعضای شوراهای شهرهای هشت‌گانه شهرستان فلاورجان در خصوص حمایت از برگزاری اردوهای راهیان نور و در اختیار قرار دادن ۹ دستگاه اتوبوس تقدیر کرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc