کد خبر : 617
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اسفند 1393 - 12:36

پیام شهردار شهرکلیشادسودرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام شهردار شهرکلیشادسودرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام شهردار شهرکلیشادسودرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو به گزارش فالنا پیام شهردار شهرکلیشادسودرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو به شرح زیر است نوروز برای ملت ما همواره الگویی از همدلی و مهربانی و رمز پیروزی بوده است نوروز نشانه آغاز است و تحول؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار

پیام شهردار شهرکلیشادسودرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش فالنا پیام شهردار شهرکلیشادسودرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو به شرح زیر است

نوروز برای ملت ما همواره الگویی از همدلی و مهربانی و رمز پیروزی بوده است
نوروز نشانه آغاز است و تحول؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غبارروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای رسیدن به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه کرده است.
سال هزار و سیصد و نود و سه که به فرموده مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد  سالی سرشار از برکت بود.
سال گذشته را در حالی سپری کردیم که شهرداری و شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان  با عنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب حقیقتاً کار و خدمت را جهادی و با مشارکت شهروندان شهر کلیشاد وسودرجان ، طرح های کلانِ مختلفی را در عرصه های گوناگون عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به ثمر نشاندند.
شهرداری و شورای اسلامی شهر کلیشادسودرجان در این سال با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و با اتکا به مکتب شهدای همیشه جاودان انقلاب اسلامی ، راهنمایی های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار محترم شهرستان فلاورجان و دعای خیر مردم انقلابی و ولایت مدار، حرکت به سوی پیشرفت و عدالت را دنبال کردند.
و در آغاز سال جدید نیز همت ما بر این است که زندگی در شهری اخلاق محور، آباد، مترقی و زیبا را برای شهروندانی ترسیم کنیم که در مسیر انقلاب اسلامی همواره با بصیرت و دانایی در عرصه های مختلف با ایثار و پایداری، نقش آفرین بوده اند.
ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته و با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کند و تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود را با رشادت و آگاهی پاسداری نماید.
در ایام نخستین این بهار مردم ما سوگوار شهادت بزرگ بانویی است که بهترین الگو برای زنان در تمام اعصار است و بی شک مردم معتقد شهر کلیشادو سودرجان  نیز در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ارادت و علاقه خود را به اهل بیت (ع) بار دیگر نشان خواهند داد و متجلی خواهند کرد.
مردم این دیار که اینک دیگر مشارکت آنها در آبادانی شهر به الگویی برای سایر نقاط در آمده است همچون هر ساله میزبان بسیاری از هموطنان در  شهر ساحلی کلیشادوسودرجان  هستند.
اینجانب عید باستانی نوروز را به همه ی هموطنان و همشهریان عزیزم تبریک و شادباش می گویم و از درگاه صاحب مجد و جلال و اکرام مسألت دارم این سال را برای جهان اسلام سال بیداری، برکت و اقتدار گردانَد و چشمهای ما را به تماشای رخسار طلعتِ رشید هستی، حضرت مهدی، روحی و ارواحنا له الفداء ، روشن و بینا سازد.
امید که سال ۱۳۹۴ برای ایران و ایرانیان پربارتر از پیش باشد تا همچون همیشه، دنیا نام این سرزمین را به افتخار بشناسد، چرا که مردم ما ۳۶ بهار پیش از این ثابت کرده اند همواره در صحنه های افتخار آفرینی حضوری پر شکوه دارند.
عیدتان مبارک
عباس مرادی
شهردار شهر کلیشادوسودرجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc