کد خبر : 637
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 فروردین 1394 - 9:55

نماینده مردم فلاورجان: اصلاح الگوی مصرف مهم‌ترین همدلی هر فرد با دولت است

نماینده مردم فلاورجان: اصلاح الگوی مصرف مهم‌ترین همدلی هر فرد با دولت است

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خرید کالای ایرانی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش همت در کار مهم‌ترین اقدامی است که باید هر ایرانی برای همدلی و کمک به دولت انجام دهد.صلاح الگوی مصرف مهم‌ترین همدلی هر فرد با دولت است به گزارش فالنا (فلاورجان )به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خرید کالای ایرانی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش همت در کار مهم‌ترین اقدامی است که باید هر ایرانی برای همدلی و کمک به دولت انجام دهد.
صلاح الگوی مصرف مهم‌ترین همدلی هر فرد با دولت است

به گزارش فالنا (فلاورجان )به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  درباره نام‌گذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به‌عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» عنوان کردند که به نظر من ایشان تنها راه پشت سر گذاشتن مشکلات کشور را همراهی و همدلی میان دولت و ملت قلمداد کردند و باید در زمینه‌های مختلف مردم با دولت همراهی کنند.

وی افزود: دولت نیز باید ملت را فراموش نکند، چراکه امام (ره) بارها به دولت‌های وقت متذکر می‌شدند که «این مردم بودند که شما را به این مقام و جایگاه رساندند» و به‌صورت ویژه در ارتباط با طبقات ضعیف جامعه ایشان به دولتمردان توصیه داشتند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: بنابراین هم ملت باید همدل و همراه با دولت باشد و هم دولت باید از منافع ملت محافظت کند. اما نکته‌ای که شاید بتوان برداشت کرد از فرمایش معظم له این است که ما اگر بخواهیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم و تهدیدهای دشمن را دفع کنیم باید به خرید کالای داخلی روی بیاوریم.

وی ادامه داد: به نظر من اگر هر ایرانی روزی حدود ۳ هزار تومان کالای ایرانی خریداری کند می‌تواند سالانه مسبب ایجاد اشتغال برای حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شود چراکه تعداد بسیاری از بیکاران جامعه ما می‌توانند با این مبلغ ناچیز دارای شغل شوند.

موسوی لارگانی بیان کرد: این‌یک نوع همدلی و هم‌زبانی با دولت است چراکه ما سال‌های سختی را پیش رو داریم و برای برون‌رفت از این مشکلات باید همه با هم با همدلی دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم کشور خود را به کشوری خوداتکا بدون کمترین نیازی به ابرقدرت‌ها تبدیل کنیم.

وی ابراز کرد: همچنین با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در برخی کالاها و انرژی می‌توانیم به دولت کمک کنیم و با توجه به اینکه امروز یکی از مشکلات کشور ما بحران کم‌آبی است، اگر ما ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشیم بسیاری از مشکلات کمبود آب برطرف می‌شود یا اگر به همین میزان مصرف گاز را کاهش دهیم در هیچ کجای کشور با افت فشار گاز و قطع آن روبه‌رو نمی‌شویم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این نوعی هم‌دلی و همراهی با دولت است و اگر ما بهینه مصرف کنیم می‌توانیم بسیاری از مشکلات موجود را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگر که می‌تواند در تحقق شعار سال ۹۴ مؤثر باشد این است که بازدهی کار در کشور بسیار پایین است، یعنی اگر بررسی کنیم اکثر ادارات آن‌گونه که باید و شاید در انجام امورات محوله، وظیفه قانونی و اصلی خود را انجام نمی‌دهند و اگر راندمان کار را که در حال حاضر حدود سه دقیقه در روز است به دو ساعت افزایش دهیم کشور ما دچار تحولی شگرف می‌شود.

موسوی لارگانی اشاره کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال پیش شعاری که عنوان کردند «همت مضاعف و کار مضاعف» بود و اگر همت بالا باشد انسان به بسیاری از جایگاه‌ها می‌تواند دست یابد و اگر تلاش بیشتری کنیم و وظیفه‌ای که به گردنمان است را انجام دهیم، می‌توانیم کشور را از بسیاری از مشکلات موجود نجات دهیم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc