کد خبر : 639
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 فروردین 1394 - 11:48

تقارن نوروز با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) می تواند برای مردم راهگشای خوبی باشد

تقارن نوروز با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) می تواند برای مردم راهگشای خوبی باشد

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، درباره مقارن شدن سال ۹۴ با ایام فاطمیه، افزود: امسال به واسطه اینکه با  دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شروع شده لذا امید است سال پرخیر و برکتی برای همه مسلمانان و شیعیان جهان باشد. نماینده مردم فلاورجان در مجلس

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، درباره مقارن شدن سال ۹۴ با ایام فاطمیه، افزود: امسال به واسطه اینکه با  دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شروع شده لذا امید است سال پرخیر و برکتی برای همه مسلمانان و شیعیان جهان باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تقارن نوروز با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) می تواند برای مردم راهگشای خوبی باشد از این جهت که مردم می توانند به صدیقه طاهره اقتدا کنند.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین شهیده راه ولایت است، تصریح کرد: ایشان تا پای جان از ولی خود دفاع کرد و امروزه مردم با تاسی از این خصلت حضرت زهرا(س) باید گوش به فرمان ولی امرمسلمین باشند تا کشور از هر تعدی و تجاوز و دخالت مصون شود.

وی با یادآوری پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال ۹۴، افزود: ایشان همواره مباحثی در باب انرژی هسته ای مطرح کرده بودند و علی رغم اینکه بارها از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت کردند اما بارها نسبت به نیرنگ طرف های مقابل هشدارهایی را داده اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس افزود: قوای سه گانه باید این هشدارها را مورد توجه قرار دهد تا بتوان مشکلات کشور را رفع کرد؛ لذا باید از مطیع بودن حضرت فاطمه زهرا(س) از ولی امر خود یعنی حضرت علی (ع) درس گرفت و آن را سرلوحه امورات خود قرار دهیم./

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc