کد خبر : 650
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردین 1394 - 13:35

اولین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در سال ۱۳۹۴

اولین  جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در سال ۱۳۹۴

اولین  جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در سال جدید به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۴ که در جوار مزار شهدای شهر پیربکران برگزار گردید، ضمن تبریک فرارسیدن بهار فاطمی، با تأکید بر ضرورت ادامه مدیریت جهادی و

اولین  جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در سال جدید

به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۴ که در جوار مزار شهدای شهر پیربکران برگزار گردید، ضمن تبریک فرارسیدن بهار فاطمی، با تأکید بر ضرورت ادامه مدیریت جهادی و عزم ملی در سال جدید، خاطرنشان کرد: همه ما باید در راستای انجام وظایف محوله تلاش کنیم تا بتوانیم رسالتی را که برعهده داریم به درستی انجام دهیم.

فرماندار فلاورجان با اذعان بر پیام نوروزی مقام معظم رهبری پیرامون “پیشرفت اقتصادی، اقتدار منطقه ای و بین المللی، جهش های علمی، عدالت قضایی و اقتصادی و ایمان و معنویت” اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، به لحاظ ظرفیت های خوب موجود در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام آرزوهای فراروی ملت تحقق پذیر هستند.

وی با اشاره به همکاری صمیمانه دولت و ملت در پیام نوروزی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: هرچه صمیمیت، همدلی و همکاری بین دولت و ملت بیشتر باشد، کارها بهتر پیش رفته، رفع مشکلات و عبور از سختی ها و تنگناها راحتتر بوده و آثار آن برای مردم محسوستر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تأکید بر ضرورت تلاش برای تحقق عینی شعار امسال، تصریح نمود: باید بیش از پیش در خدمت مردم بوده و گام های خوبی برای حمایت از مردم و ایجاد شرایط مطلوب برای آنان برداریم تا شعار امسال تحقق عینی و عملی یابد.

وی با بیان اینکه کمک به اقشار آسیبدیده و آسیبپذیر جامعه ازجمله مصادیق بارز همدلی دولت و ملت است، تأکید کرد: خدمت رسانی جهادی و بانشاط را باید سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار دهیم چون، عزت، اقتدار و امنیت ملی ما با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت تضمین خواهد شد.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه در سال گذشته تمام تلاش ما تقویت وحدت، همدلی و انسجام بین مسئولین و مردم شهرستان بوده است، تأکید کرد: مطمئنا برای تحقق شعار امسال نیز این همدلی، همکاری و تعامل باید بیش از پیش تقویت گردد و لازمه آن اعتماد متقابل است.

مدیر ارشد شهرستان با بیان اینکه مردم شهرستان با حضور پرشور در تمام صحنه ها و عرصه های مختلف حمایت از نظام، دین خود را نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند، ادامه داد: باید سعی کنیم صبر و مقاومت مردم را در مقابل مشکلات تقویت نماییم و ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا نیز دغدغه خاطری در خصوص مشکلات مردم و خدمت مسئولین به مردم نداشته باشند.

هدایت رشد، تعالی و رفع مشکلات و تنگناهای مردم را ازجمله اهداف شهرستان فلاورجان در عرصه های مختلف برشمرد و اظهار داشت: سال جاری فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان در راستای توسعه و تعالی همه جانبه شهرستان است که از این فرصت باید به نحو احسنت استفاده نماییم.

   

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc