کد خبر : 655
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فروردین 1394 - 8:48

نماینده فلاورجان :کاهش نرخ تورم در سال ۹۴ نیازمند اتفاقات بزرگ اقتصادی است

نماینده فلاورجان :کاهش نرخ تورم در سال ۹۴ نیازمند اتفاقات بزرگ اقتصادی است

 نماینده فلاورجان :کاهش نرخ تورم در سال ۹۴ نیازمند اتفاقات بزرگ اقتصادی است یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است تورم در سال ۹۳ روند ملموسی نداشته و کاهش نرخ تورم در سال ۹۴ نیازمند اتفاقات بزرگ اقتصادی است.   ی  سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره

 نماینده فلاورجان :کاهش نرخ تورم در سال ۹۴ نیازمند اتفاقات بزرگ اقتصادی است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است تورم در سال ۹۳ روند ملموسی نداشته و کاهش نرخ تورم در سال ۹۴ نیازمند اتفاقات بزرگ اقتصادی است.

 

ی

 سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی‌های نرخ تورم در سال ۹۴ بیان داشت: موضوع تورم برای خواص و عوام تعاریف جداگانه خود را دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم تورم خواص را از داخل ۳۵۰ اجناسی که محاسبه می‌شود بررسی کنیم به نظر بنده احتمال اینکه تورم به ۲۰ درصد در سال ۹۴ برسد وجود دارد اما بی‌شک عموم مردم این تورم را تا ۳۰ الی ۴۰ درصد درک خواهند کرد.

موسوی لارگانی در توضیح موضوع مذکور متذکر شد: درحال حاضر اتفاق خاص اقتصادی در کشور رخ نداده تا ما نسبت به آن بخواهیم موضوع تورم را رو به کاهش ارزیابی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: موضوعات رشد اقتصادی و پشت سرگذاشتن رکود اقتصادی در کشور نیازمند اتفاقاتی است که در حال حاضر روند ملموسی برای کشور و مردم ندارد.

موسوی لارگانی در پایان با اشاره به عدم پرداخت مطالبات معوق تصریح کرد: هنوز برخی مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد و مطالبات فرهنگیان با چالش مواجه است که زود است بخواهیم در مورد تورم کشور در سال ۹۴ به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc