کد خبر : 667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:14

سیزده بدر وضعیت هوا چگونه است؟

سیزده بدر وضعیت هوا چگونه است؟

پیش بینی وزش باد در ۲۱ شهرستان اصفهان در سیزدهم فروردین اصفهان- رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در سیزدهم فروردین ماه امسال ( سیزده بدر) پیش بینی شده که ۲۱ شهرستان اصفهان با وزش باد همراه باشد. در شهرستان های داران، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، میمه، گلپایگان و بویین‌میاندشت احتمال بارش پراکنده در

پیش بینی وزش باد در ۲۱ شهرستان اصفهان در سیزدهم فروردین

اصفهان- رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در سیزدهم فروردین ماه امسال ( سیزده بدر) پیش بینی شده که ۲۱ شهرستان اصفهان با وزش باد همراه باشد.

در شهرستان های داران، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، میمه، گلپایگان و بویین‌میاندشت احتمال بارش پراکنده در سیزده بدر پیش بینی شده است.

وی اعلام کرد: در این شهرستان ها هوا در روز سیزدهم فروردین قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این در حالی که در شهرستان‌های اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، نجف‌آباد، تیران، دهق و علویجه ، کاشان و آران و بیدگل در این روز هوای صاف  تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

وی گفت: در شهرستان های مبارکه، شهرضا، دهاقان، زرین‌شهر، نایین، ورزنه، شرق اصفهان، خوروبیابانک، چوپانان، سمیرم، اردستان و نطنز نیز هوای اصفهان روز سیزدهم فروردین کمی ابری، تا قسمتی ابری  گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

حاج بابایی خاطرنشان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی سامانه ناپایدار طی روز سه‌شنبه از استان است.

وی گفت: پس از آن موج ناپایداری از بعدازظهر چهارشنبه تا اوایل روز پنج‌شنبه برخی مناطق به‌ویژه غرب، شمال‌غرب مرکز و شرق استان را در برمی گیرد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش بادشدید پیش بینی شده است، افزود: روز چهارشنبه هوای استان کمی ابری، گاهی وزش باد شدید در بعدازظهر افزایش ابر بارش پراکنده و احتمال رعد و برق گزارش شده است.

وی گفت: دما در ۲۴ ساعت آینده ۵-۳ درجه کاهش خواهد داشت.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc