کد خبر : 681
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 13:43

سردار شهید اکبر هادیان : من رستگاری را در این میبینم که با الهام از مکتب دین و قرآن راهی را برگزینم مه همان راه خونین سیدالشهدا(ع) است، و این راه پیروزی است.

سردار شهید اکبر هادیان : من رستگاری را در این میبینم که با الهام از مکتب دین و قرآن راهی را برگزینم مه همان راه خونین سیدالشهدا(ع) است، و این راه پیروزی است.

سردار شهید اکبر هادیان : من رستگاری را در این میبینم که با الهام از مکتب دین و قرآن راهی را برگزینم که همان راه خونین سیدالشهدا(ع) است، و این راه پیروزی است. ام شهید : اکبر هادیان تاریخ تولد : ۱۳۴۲ تاریخ شهادت : ۱۳۶۱ محل شهادت : منطقه عملیاتی محرم آخرین مسئولیت :

سردار شهید اکبر هادیان : من رستگاری را در این میبینم که با الهام از مکتب دین و قرآن راهی را برگزینم که همان راه خونین سیدالشهدا(ع) است، و این راه پیروزی است.

ام شهید : اکبر هادیان

تاریخ تولد : ۱۳۴۲

تاریخ شهادت : ۱۳۶۱

محل شهادت : منطقه عملیاتی محرم

آخرین مسئولیت : مسئول محور اطلاعات عملیات

سن شهید : ۱۹ سال

سردار شهید اکبر هادیان در سال ۱۳۴۲ در خانواده ای دیندار و مذهبی به دنیا آمد و پس از طی تحصیلات راهنمایی به هنرستان وارد شد و در رشته اتومکانیک دیپلم گرفت . او در آغاز حرکت توفنده انقلاب سهم به سزایی داشت و در سال ۶۰ به همراه دیگر بسیجیان به کردستان اعزام شد و به سرکوبی آشوب گران پرداخت . پس از بازگشت از جبهه های نبرد لحظه ای آرام و قرار نداشت ، به همین جهت به عضویت سپاه پاسداران درآمد و باری دیگر راهی جبهه های نور شد و در عملیات فتح المبین شرکت کرد و با اصابت تیر مجروح گشت که پس از بهبودی نسبی بار دیگر به منطقه عملیاتی محرم اعزام شد و به دلیل ابتکار عمل ویژه اش به افتخار فرماندهی محور اطلاعات عملیات نایل گشت. وی سرانجام درحالی که برای شناسایی میادین مین در منطقه عملیاتی محرم مشغول بود در معرض گلوله توپ قرار گرفت و به شهادت رسید.

بندی از وصیت نامه شهید: من رستگاری را در این میبینم که با الهام از مکتب دین و قرآن راهی را برگزینم مه همان راه خونین سیدالشهدا(ع) است، و این راه پیروزی است.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc