کد خبر : 685
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:47

مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

در آیینی از زحمات خانم دکتر روزبهانی تجلیل و خانم دکتر یحیی آبادی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان معرفی شد هدایت اظهار داشت: علم و دانش زمینه ساز اقتدار ملی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است.  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و

در آیینی از زحمات خانم دکتر روزبهانی تجلیل و خانم دکتر یحیی آبادی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان معرفی شد

هدایت اظهار داشت: علم و دانش زمینه ساز اقتدار ملی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است.

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میردامادی امام جمعه موقت اصفهان و رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر فقیهیان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، جمعی از مسئولین شهرستان و اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید، ضمن تبریک سال نو، خاطرنشان کرد: برگزاری آیین تکریم و معارفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان سنت حسنه ای است که به منظور تکریم و تقدیر از زحمات یک خدمتگزار و معارفه خدمتگزاری دیگر انجام می گردد.

فرماندار فلاورجان به نقش برجسته دانشگاه های آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور اشاره کرد و افزود: نیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور از دانشگاه های آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر نیز نیمی از دانشجویان کشور در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند.

وی به جایگاه و رشد علمی برتر کشور در سطح منطقه ای و بین المللی اشاره کرد و گفت: امروزه اگر شاهد افتخاراتی در عرصه های علمی در منطقه و جهان هستیم، همه به برکت خون شهدا، رشادت های جانبازان و ایثارگران و تلاش های علمی صورت گرفته در عرصه ها و حوزه های مختلف است.

مدیر ارشد شهرستان علم و دانش را زمینه ساز اقتدار ملی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور دانست و تصریح کرد: امروزه پذیرش و تأیید حقوق هسته ای کشور ما از سوی دیگر کشورهای جهان، بیانگر رشد علم و دانش و اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار فلاورجان با اشاره به ضعف موجود در تبدیل علم به تجارت، کار و مهارت، اظهار داشت: کمبود شرکت های دانش بنیان ازجمله علل ضعف موجود در تبدیل علم به تجارت، کار و مهارت در کشور است که باید اقدامات سازنده ای در این زمینه صورت پذیرد.

هدایت رشد کیفی و کمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارتقاء بیشتر سطح کیفی این دانشگاه بلاخص در مقاطع تحصیلات تکمیلی ازجمله انتظارات مسئولین شهرستان است.

وی عدم تکمیل خوابگاه دانشجویی این دانشگاه را ازجمله دغدغه های مسئولین شهرستان فلاورجان برشمرد و خواستار رفع مشکلات و تکمیل آن در آینده نزدیک شد.

گفتنی است، در این آیین، با حضور فرماندار فلاورجان، رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از خدمات خانم دکتر روزبهانی تجلیل و خانم دکتر یحیی آبادی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان معرفی

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc