کد خبر : 699
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 9:42

فرماندار فلاورجان: بیشترین پروژه راه و شهرسازی در سال ۹۴ بعد از شهرستان اصفهان متعلق به شهرستان فلاورجان است

فرماندار فلاورجان: بیشترین پروژه راه و شهرسازی در سال ۹۴ بعد از شهرستان اصفهان متعلق به شهرستان فلاورجان است

هدایت گفت: تاکنون با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرستان فلاورجان، اقدامات خوبی در راستای احصاء نیازها و مشکلات موجود در شهرستان و رفع آنها صورت گرفته  است.   به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز

هدایت گفت: تاکنون با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرستان فلاورجان، اقدامات خوبی در راستای احصاء نیازها و مشکلات موجود در شهرستان و رفع آنها صورت گرفته  است.

 

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز با ایراد سخنانی، ضمن تبریک ولادت سرور بانوان دو عالم، حضرت فاطمه (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: نامگذاری سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه الزهرا (س) به عنوان روز زن و گرامیداشت این روز مایه افتخار تمام زنان مسلمان جهان است.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه شهرستان فلاورجان یکی از شهرستان های پرتراکم از لحاظ جمعیتی با ۸۰۰نفر در هر کیلومتر مربع در استان و کشور است، اظهار داشت: این شهرستان به عنوان دومین شهرستان پرتراکم در استان و به عنوان سومین شهرستان پرتراکم در کشور است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان فلاورجان با تقدیم ۱۳۰۰ شهید والامقام، ۳۰ سردار شهید و حضور در عرصه های مختلف نظام ، دین خود را به خوبی نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند، ادامه داد: هرچند بعد از انقلاب، خدمات نظام و دولت های مختلف در شهرستان فلاورجان بسیار شایسته و سازنده بوده است اما، این شهرستان تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

فرماندار فلاورجان افزود: تاکنون با حضور مسئولین کشوری و استانی، اقدامات خوبی در راستای احصاء نیازها و مشکلات موجود در شهرستان و رفع آنها صورت گرفته  است.

وی با ارائه گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته در شهرستان، اظهار داشت: تکمیل ساختمان بیمارستان کلیشاد و سودرجان پس از ۲۰سال، بازسازی خانه های بهداشت و درمان در روستاها و اجرای سیاست های کلان نظام بهداشت و درمان در شهرستان ازجمله دستاوردهای حضور مسئولین کشوری و استانی در سال گذشته در شهرستان فلاورجان بوده است.

فرماندار فلاورجان رفع مشکلات راه و شهرسازی شهرستان را از دیگر دستاوردهای حضور مسئولین در شهرستان فلاورجان برشمرد و گفت: رفع نقاط حادثه خیز یکی از چالش های پیش روی مسئولین شهرستان است که با حضور مسئولان کشوری و استانی درصدد رفع آنها بوده ایم.

هدایت با بیان اینکه بیشترین پروژه راه و شهرسازی در سال ۹۴ بعد از شهرستان اصفهان متعلق به شهرستان فلاورجان است، تصریح کرد: اجرای بیش از ۱۴پروژه راه و شهرسازی در شهرستان، نقش مؤثری در رفع نقاط پرحادثه و توسعه و تعالی شهرستان دارد.

فرماندار فلاورجان ساماندهی ورودی شهرستان را ازجمله پروژه های مهم راه و شهرسازی شهرستان برشمرد که با پیگیری های مکرر و حضور مسئولین کشوری و استانی در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

مدیر ارشد شهرستان اضافه نمود: تکمیل بازسازی استخر فلاورجان و ارتقاء درجه فرمانداری شهرستان از دیگر دستاوردهای حضور مسئولین کشوری و استانی طی سال گذشته در شهرستان فلاورجان است که باعث افزایش خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف می شود.

فرماندار فلاورجان افزود: بحمد ا… سال گذشته پس از چند سال، برای اولین بار در شهرستان از نعمت آب کشاورزی پاییزه بهره مند شدیم که تداوم این امر مستلزم صرفه جویی در این نعمت الهی، تغییر الگوی کشت به سمت کشت های کم آب و استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در سال ۹۵ در شهرستان، تصریح کرد: ویژگی ها، برجستگی ها و نقش شهرستان فلاورجان در هشت سال دفاع مقدس و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری موفق کنگره شهدا در سال آینده نمایانتر خواهد شد.

فرماندار فلاورجان در پایان با اشاره به اهمیت روز پنج اسفند، روز حماسه و ایثار شهرستان، اظهار داشت: به پیشنهاد ائمه جمعه و برخی دستگاه های ذی صلاح، روز پنج اسفند که سالروز عملیات خیبر در سال ۶۲ و تشییع بیش از ۱۴۰ شهید والامقام در شهرستان فلاورجان است را تحت عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان مطرح و مصوب نمودیم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc