کد خبر : 705
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 12:13

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی :ناتوانی سازمان امور مالیاتی در انجام وظیفه ذاتی

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی :ناتوانی سازمان امور مالیاتی در انجام وظیفه ذاتی

سید ناصر موسوی ‌لارگانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، با انتقاد از اینکه سازمان امور مالیاتی وظیفه اصلی اش را انجام نمی دهد، افزود: در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در حال نابودی و رو به ورشکستگی رفته اند. وی ادامه داد: نتیجه سیاست های سازمان امور مالیاتی افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی و

سید ناصر موسوی ‌لارگانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، با انتقاد از اینکه سازمان امور مالیاتی وظیفه اصلی اش را انجام نمی دهد، افزود: در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در حال نابودی و رو به ورشکستگی رفته اند.

وی ادامه داد: نتیجه سیاست های سازمان امور مالیاتی افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی و همچنین نابودی شرکت ها بوده است بنابراین چنین امری محقق کننده سیاست های اقتصاد مقاومتی نیست.

مالیات ۵ میلیاردی شرکتی که ۵ میلیارد نمی ارزد

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال یک شرکتی ۵ میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشت در صورتی که کل دارایی آن شرکت کمتر از ۵ میلیارد تومان بود.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخذ مالیات ناعادلانه از یک سو و معضل فرار مالیاتی از سوی دیگر سبب شده تا اقتصاد با مشکلات زیادی روبرو شود.

تاوان ضعف سازمان مالیاتی را مردم پرداخت می کنند

موسوی لارگانی گفت: در حال حاضر تاوان فرار مالیاتی و ضعف سازمان امور مالیاتی در اخذ عادلانه مالیات را مردم و تولیدکننده ها پرداخت می کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: امیدواریم در آینده درصد فرار مالیاتی کاهش و از سوی دیگر مالیات از همه افراد جامعه به صورت عادلانه اخذ شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc