کد خبر : 772
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 6:12

نخستین کمیته دائمی نهضت مطالعات مفید شهرستان فلاورجان برگزار شد

نخستین کمیته دائمی نهضت مطالعات مفید شهرستان فلاورجان برگزار شد

نخستین کمیته دائمی نهضت مطالعات مفید شهرستان برگزار شد به گزارش فالنا از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در نخستین نشست کمیته دائمی نهضت مطالعات مفید شهرستان، با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته پیرامون مطالعات مفید در شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری مستمر نشست های این کمیته، از

نخستین کمیته دائمی نهضت مطالعات مفید شهرستان برگزار شد

به گزارش فالنا از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در نخستین نشست کمیته دائمی نهضت مطالعات مفید شهرستان، با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته پیرامون مطالعات مفید در شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری مستمر نشست های این کمیته، از لحاظ زیرساختی در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی، منشا اثرات مثبت در شهرستان باشیم.

معاون فرماندار فلاورجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت کتاب و کتاب خوانی، افزود: با فرهنگ سازی صحیح می توان زمینه را برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه فراهم ساخت.

وی در ادامه گفت: این کمیته با استفاده از طرح های ابتکاری و میدانی، اجرایی درصدد سوق دادن شهرستان به سمت و سوی مطالعات مفید و اثرگذار است.

معاون فرماندار فلاورجان با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و غنیسازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: فصل تابستان فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ کتاب خوانی در جامعه بلاخص در بین جوانان و نوجوانان است.

امیر هلاکویی نیز در این نشست، به سه شاخص اصلی اداره کل امور کتابخانه های استان اشاره کرد و گفت: تعداد اعضا، زیربنا و تعداد کتاب ازجمله شاخص های مورد نظر این اداره کل است که درصدد رشد و ارتقاء آنهاست.

معاون مدیرکل و رئیس اداره امور کتابخانه های استان اصفهان افزود: هرقدر در زمینه کتاب و کتاب خوانی در حوزه کودک و نوجوان بیشتر تلاش نماییم در آینده به نتایج بهتری خواهیم رسید و این امر مستلزم همکاری دستگاه های مختلف من جمله آموزش و پرورش است.

وی بر ضرورت تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر پیرامون کتاب و کتاب خوانی در شهرستان تأکید نمود و خواستار فعالیت بیشتر انجمن خیرین کتابخانه ساز در اداره امور کتابخانه های شهرستان شد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc