کد خبر : 776
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 15:32

مدیر بنیاد شهید شهرستان فلاورجان: یادواره شهدای قهدریجان با حضور نائب رئیس مجلس برگزار می‌شود

مدیر بنیاد شهید شهرستان فلاورجان: یادواره شهدای قهدریجان با حضور نائب رئیس مجلس برگزار می‌شود

به گزارش فالنا به نقل از  «ایثار»، حیدر جعفرزاده؛  مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رجب، یادواره ۱۵ سردارو ۲۱۰ شهید سر افراز شهر قهدریجان با برنامه‌های متنوعی از سوم اردیبهشت آغاز و تا دهم ادامه دارد . وی با بیان این

به گزارش فالنا به نقل از  «ایثار»، حیدر جعفرزاده؛  مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رجب، یادواره ۱۵ سردارو ۲۱۰ شهید سر افراز شهر قهدریجان با برنامه‌های متنوعی از سوم اردیبهشت آغاز و تا دهم ادامه دارد .

وی با بیان این که اختتامیه این یادواره، روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه و با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام ابوترابی روز چهارشنبه؛ نهم اردیبهشت در این یادواره سخنرانی می کند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان همچنین از سخنرانی آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این یادواره در روز پنج شنبه؛ دهم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گفته جعفر زاده، یادواره ۲۲۵ شهید شهر قهدریجان با اجرای سیدجواد هاشمی در سالن ورزشگاه سرداران شهید قهدریجان برگزار می شود که در این مراسم از خانواده ۱۵ سردار شهید این شهر، تقدیر و تجلیل می شود.

 وی با بیان این که یادواره شهدای شهر قهدریجان از برنامه‌های متنوعی تشکیل شده است، به برگزاری رژه موتورسواران همراه با انتقال ادوات به محل برگزاری یادواره تحت عنوان «گردان شهدا» که روز پنج شنبه؛ سوم اردیبهشت از میدان دفاع مقدس قهدریجان به سمت گلزار شهدا و ورزشگاه سرداران شهید قهدریجان انجام شد، اشاره کرد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان در ادامه، عنوان کرد: همایش قرآنی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و قاریان و حافظان قرآنی نیز روز پنج شنبه سوم اردیبهشت ماه همراه با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای قهدریجان برگزار شد.

جعفرزاده برگزاری همایش دانشجویان و دانش آموختگان شهر قهدریجان را از دیگر برنامه‌های این یادواره اعلام و بیان کرد: این برنامه نیز روز جمعه؛ چهارم اردیبهشت در مرکز فرهنگی آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) برگزار شد.

وی در ادامه به برگزاری همایش ورزشکاران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در سالن گلزار شهدای قهدریجان که چهارم اردیبهشت ماه انجام شد، اشاره کرد.

 انتهای پیام/

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc