کد خبر : 783
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 11:11

امام جمعه فلاورجان در دیدار دانشگاهیان : مسئولان در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند

امام جمعه فلاورجان در دیدار دانشگاهیان : مسئولان در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند

امام جمعه فلاورجان با توجه به وفاداری مردم به انقلاب به مسئولان تاکید کرد، در خدمت رسانی خالصانه به مردم کوتاهی نکنند که سعادت دنیا و آخرت در خدمت رسانی خالصانه به مردم است. به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از  آنا، حجت الاسلام قدوسی در دیدار با اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد

امام جمعه فلاورجان با توجه به وفاداری مردم به انقلاب به مسئولان تاکید کرد، در خدمت رسانی خالصانه به مردم کوتاهی نکنند که سعادت دنیا و آخرت در خدمت رسانی خالصانه به مردم است.

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از  آنا، حجت الاسلام قدوسی در دیدار با اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، با توجه به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از مسئولان خواست که با تلاش و برنامه ریزی دقیق در انجام وظایف محوله، در عمل نشان دهند که در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بر می دارند.

امام جمعه فلاورجان افزود: دانشگاه یک مرکز علمی و فرهنگی است و وظیفه تربیت و پرورش جوانان پاک این مرز و بوم را به عهده دارد و شما مسئولان نباید دچار روزمرگی شوید و با خلاقیت و ابتکار برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی تلاش کنید تا دانشجویان در مسیر دین و پیروی از ائمه اطهار (س) قرار گیرند و در خدمت به جامعه موفق باشند.

قدوسی خطاب به مسئولان دانشگاه اظهار کرد: انجام کار فرهنگی بسیار ظریف و حساس است و امروزه که آفت‌های زیادی از طرف دشمنان جوانان ما را تهدید می‌کند شما مسئولان و به ویژه استادان دانشگاه وظیفه دارید با راهنمایی و آگاه کردن دانشجویان تمام دسیسه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کنید.

دکتر سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد فلاورجان نیز در گزارشی از روند فعالیت‌های واحد فلاورجان از پیاده سازی برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان و استادان نام برد و ابراز امیدواری کرد واحد فلاورجان با داشتن ۳۵ رشته تحصیلی، چهار هزار دانشجو، ۱۰۲ عضو هیئت علمی تمام وقت، داشتن آزمایشگاههای مجهز و مدرن تحقیقاتی و کسب رتبه‌های متعدد علمی، پژوهشی و فرهنگی با همکاری مسئولان شهرستان در مسیر پیشرفت و ترقی گام بردارد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc